قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تدوین طرح تفصیلی تبریز می تواند گواهی بر برنامه محور بودن فعالیت های مسئولان شهر باشد زیرا بر اساس این طرح برنامه ها را هماهنگ می کنیم.

طرح تفصیلی، گواه برنامه محوری است

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، «محمدحسین جعفری» اظهار کرد: در بین مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، اتفاق نظر برای پیشبرد امور بر اساس طرح تفصیلی وجود دارد و این بدان مفهوم است که با برنامه و برنامه محور جلو می رویم.
وی ادامه داد: هر چند ممکن است نیازها و تغییر مدیریت ها تا حدودی در اجرای طرح تغییر ایجاد می کند اما با کلیت طرح در تناقض نیست.
این عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: در حوزه های عمرانی و شهرسازی نسبتا برنامه محور جلو می رویم اما در برخی حوزه ها مانند حوزه فرهنگ از برنامه محوری دور شده ایم.
وی افزود: علاوه بر حوزه فرهنگی در حوزه های گردشگری و فضای سبز نیز باید با یک نگاه کلان و برنامه محور به پیش برویم.
وی اضافه کرد: به نظر می رسد عملکرد ضعیف کمیسیون های شورای اسلامی شهر باعث شده است تا نظارت اصولی بر برنامه های شهرداری نداشته باشیم در حالی که یکی از وظایف ما باید نظارت بر برنامه های شهرداری باشد.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ادامه داد: اگر در مرحله ای سلیقه شخصی باعث برخی تصمیم گیری ها بوده، شورا مؤظف به تذکر دادن است.
جعفری توضیح داد: شهرداری می تواند طرح و برنامه پروژه ها را به شورای اسلامی شهر ارسال کرده و اعضای شورا نیز نظر تخصصی خود را ارائه دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.