قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی تبریز گفت: طبیعی است که کلانشهر تبریز نیازهای گسترده ای دارد و مردم نیز انتظار دارند شهر را به جایگاه خودش برسانیم که این امر نیز با برنامه ریزی و برنامه محور بودن محقق خواهد شد.

برنامه محوری به انتظارات مردم پاسخ خواهد داد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، «اصغر عابدزاده اندریان» پاسخ به انتظارات شهروندان این کلانشهر را در گرو برنامه محوری دانست و با بیان مهم بودن برنامه محوری در تعریف و اجرای پروژه های عمران شهری گفت: تدوین برنامه باعث می شود رسیدن به هدف که همانا آبادانی شهر است، به سهولت به دست بیاید.
وی با اشاره به تدوین بودجه سال آینده شهرداری در روزهای اخیر اضافه کرد: زمان تنظیم لایحه بودجه بهترین زمان برای ترسیم برنامه های توسعه شهر است زیرا اگر بودجه را با در نظر گرفتن برنامه میان مدت تنظیم کنیم موفق تر خواهیم بود.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین ادامه داد: در صورتی که از برنامه ریزی و برنامه محوری غافل شویم سلیقه محوری جای خود را به برنامه محوری خواهد داد که به ضرر شهر و شهروندان تمام خواهد شد.
دکتر عابدزاده افزود: اگر سلایق شخصی در عمران و آبادانی شهر اعمال شود، پروژه های عمرانی آن طور که باید عملیاتی نخواهد شد زیرا در برنامه محوری افکار، تجمیع و بهترین آنها انتخاب خواهد شد اما نظر شخصی راه به جایی نمی برد.
وی، دور شدن از هدف را دیگر نتیجه منفی فاصله گرفتن از برنامه محوری دانست و گفت: علاوه بر اینکه در شرایط حاکم نبودن برنامه محوری، پروژه ها به سرانجام نخواهند رسید، بی نظمی نیز در شهر حکمفرما خواهد شد که هرگز در شان تبریز و مردم این کلانشهر نیست.
وی گفت: علاوه اینکه شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز باید با برنامه به پیش بروند، حتی مردم و سایر سازمان ها نیز باید برای اداره شهر برنامه محور باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.