وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال و همچنین 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخش های صنعت و کشاورزی خبر داد و گفت: این اعتبار از محل یارانه ها تامین شده است.

30 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال، صنعت و کشاورزی اختصاص یافت
 

به گزارش ایرنا ، 'علی ربیعی' روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان اسدآباد استان همدان اظهار کرد: با اجرای سیاست های اقتصادی و رفاهی سال آینده بدون تردید شاهد کاهش نرخ تورم به 20 درصد خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت مجدد شورای عالی رفاه پس از هشت سال در کشور، به تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: سیاست های رفاهی فصل ممیز دولت تدبیر و امید با سایر دولت ها است.

ربیعی تصریح کرد: سیاست های رفاهی باید به طور منسجم برای کاهش نابرابری و افزایش عدالت در جامعه اعمال شود و این امر در صدر برنامه های وزارت رفاه قرار دارد.

ربیعی اظهار کرد: هم اکنون وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی با در اختیار داشتن 30 هزار میلیارد ریال اعتبار، طرح های فقرزدایی را درحال اجرا دارد و فقر آموزشی، فقر غذایی و فقر درمان از جمله این طرح هاست.

وی با اشاره به اینکه 300 هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه اجباری تامین اجتماعی هستند، افزود: متاسفانه دامنه بیکاری در کشور بسیار گسترده است و آمار بیمه شدگان چندان نمودی ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقر درمان را از دیگر مشکلات اجتماعی کشور بیان کرد و گفت: گسترش بیمه ها بویژه بیمه ارزانتر را در برنامه داریم.

ربیعی اخلاق گرایی را از دیگر ویژگیهای دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: مدیران و کارکنان باید کار همراه با اخلاق حسنه و افزایش اعتماد عمومی را سرلوحه کار خود بدانند و دولت نیز با ایجاد هم افزایی و همفکری در بدنه خود به دنبال تحقق این امر است.

وی در پایان از ارتقای درجه شعبه تامین اجتماعی اسدآباد خبر داد و یادآور شد: درمانگاه تامین اجتماعی این شهر نیز بزودی به کلینیک تخصصی تبدیل خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز به استان همدان سفر کردند.

کارخانه کنستانتره سنگ آهن اسدآباد روز سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.

شهرستان اسدآباد با دارا بودن 110 هزار نفر جمعیت در غرب استان و در 45 کیلومتری شهر همدان واقع شده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.