قدس آنلاین - تبریز : معاون اداری و مالی شهردار تبریز، انضباط مالی را پشتیبان پیشرفت پروژه‌های عمرانی طبق زمان‌بندی معین دانست و افزود: انسجام ساز و کار اجرایی و عمرانی، نیازمند مدیریت دقیق درآمد و هزینه است.

پیشرفت چشمگیر پروژه‌های عمرانی، مرهون شفافیت و انضباط مالی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اکبر آقامحمدی اظهار داشت: تلفیق اعتبارات مصوب با استقبال گسترده فعالان اقتصادی از زمینه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز، فرصت ازشمندی است که باید در جزئی‌ترین بخش‌ها و محورها مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان این که  ممکن است ساز و کار مالی، در عین صحت، از شفافیت لازم برخوردار نباشند، افزود: همین موضوع، می‌تواند بر روند اجرای زمان‌بندی‌های معین و تدوین برنامه‌هایی که متکی به نظم مالی است، تاثیر سو داشته باشد.
معاون اداری و مالی شهردار تبریز، متذکر شد: شفافیت و انضباط مالی، علاوه بر جلب اعتماد و مشارکت شهروندان، تسریع در امورات اجرایی و عمرانی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت ابعاد مالی پروژه‌های عمرانی، گفت: خوشبختانه نظارت مستمر شهردارن مناطق بر روند پشتیبانی مالی پروژه‌های عمرانی، مثمر ثمر بوده است.
آقامحمدی در عین حال متذکر شد: معاونت اداری و مالی شهردار تبریز با هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ با بخش های مختلف نظارتی انحراف از مسیر هزینه کرد را رصد می کند و در صورت لزوم برخورد جدی با متخلفین خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.