رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به برنامه این فدراسیون برای راه‌اندازی مدارس دوچرخه سواری در استان‌ها گفت: اساسنامه مدارس دوچرخه سواری در استان‌ها ابلاغ می‌شود.

اساسنامه مدارس دوچرخه سواری در استان‌ها ابلاغ می‌شود

به گزارش قدس آنلاین خسرو قمری در گفت‌وگو با تسنیم  در مورد برنامه فدراسیون برای راه‌اندازی مدارس دوچرخه سواری در استان‌ها اظهار داشت: برای مدارس دوچرخه سواری در گذشته هیچ اساسنامه‌ای وجود نداشت ولی حدود یک سال است که این اساسنامه تهیه شده است.

وی ابراز کرد: اساسنامه مدارس دوچرخه سواری را برای اعلام به ادارات کل استان‌ها پیگیری می‌کنیم و امیدواریم هرچه سریعتر این اساسنامه ابلاغ شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: طبق ماده 5 هر کس که این مدارس را فعال کند مجوز دریافت می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر تسنیم در مورد حمایت فدراسیون از دوچرخه سواران برای خرید تجهیزات دوچرخه سواری با توجه به اینکه اکثر دوچرخه سواران از قشر متوسط و پایین جامعه هستند، گفت: بنا داریم برای حمایت از دوچرخه سواران دوچرخه‌هایی را با قیمت پائین‌تر وارد کشور کنیم تا در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

قمری بیان کرد: هدف ما حمایت از ورزشکاران این رشته است تا بتوانیم استعدادهای این ورزش را شناسایی کنیم.

وی با بیان "برای استعدادهای این ورزش برنامه‌های ویژه‌ای داریم" خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه از همه ورزشکاران این رشته حمایت می‌کنیم برای نخبگان این ورزش برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای داریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: با توجه به ماهیت خود این ورزش ورزشکاران این رشته خودشان نیز باید برای تهیه ملزومات این ورزش مانند دوچرخه اقدام کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.