رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بحث نانوایی‌های سیار برای شرایط ویژه در نظر گرفته شود.

نانوایی‌های سیار در سطح شهر مشهد راه‌اندازی شود

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از تسنیم راضیه علیرضایی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه خدمات سفر زائرین شهر مشهد مقدس که به مناسبت دهه اخر صفر در تالار استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: تامین مواد اولیه و فرایندهایی که منجر به پذیرایی شهر می‌شود و بحث بازرسی به صورت ویژه در سطح شهر مشهد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمبودی از لحاظ تامین منابع غذایی در استان وجود ندارد افزود: از ابتدای ماه گذشته در این زمینه 5 جلسه برگزار شده و اقدامات بازرسی از تاریخ 13. 9 آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 3 هزار و 100 کیلو برنج، 2400 کیلو شکر، 2400 تن مرغ منجمد برای ایام دهه آخر صفر در نظر گرفته شده است.

علیرضایی با اشاره به اینکه نانوایی‌هایی در سطح شهر مشهد به صورت ویژه خدمت رسانی می‌کنند گفت: سهمیه نان به صورت ویژه در این در نظر گرفته شده و به نظر نمی‌رسد که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: بحث نانوایی‌های پرتابل برای شرایط ویژه در نظر گرفته شود و به نظر می‌رسد باید به این ضرورت بها داده شود زیرا شهر مشهد نیاز ویژه‌ای به این دستگاه‌ها دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: باید چند مورد از این دستگاه خریداری شود، تا در شرایط ویژه از آن‌ها استفاده شود. 4 نانوایی به صورت ویژه در اطراف حرم رضوی مستقر می‌شوند.

علیرضایی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی شکایات به صورت ویژه آماده ارائه پاسخ است تصریح کرد: 150 نفر از کارکنان به صورت خاص به اکیپ بازرسی منتقل می‌شوند و اکیپ‌های دیگر نیز به بازرسی‌های خود ادامه می‌دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.