قدس آنلاین یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ظرفیت و سرمایه اجتماعی بالایی که در خصوص خیرین در استان وجود دارد باید در بخش مرتبط با بیماران خاص مورد استفاده مطلوب قرار گیرد.

مشکلات بر سر راه بیماران خاص باید رفع شود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، محمد علی طالبی در نشست کمیته بیماریهای خاص استان اظهار داشت : امروز رفع برخی مشکلات اجتماعی از طریق خیرین و سرمایه های اجتماعی موجود در استان باید دنبال و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مشکلات بر سر راه کمک به بیماران خاص باید رفع شود و جایی هم اگر محدودیتی وجود دارد باید به مسئولان مرتبط منعکس گردد.

طالبی تصریح کرد : برخی از بیماران به علت عارضه بیماری، خانه و کاشانه خود در شهرستان را رها کرده و به مرکز استان مهاجرت کرده اند که این امر نیز مشکلی را بر زندگی آنها اضافه کرده است.

وی خاطر نشان ساخت : اگر بتوانیم کمیته های شهرستانی بیمارهای خاص را به صورت منظم تشکیل دهیم و امکانات بهتری را در بحث درمان و حمایت از این قشر آسیب پذیر آماده سازی کنیم، قدم مفیدی را در این عرصه برداشته ایم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز هم گفت: امسال کمیته های شهرستانی بیماران خاص تشکیل شده که مزایایی همچون عدم رفت و آمد این بیماران به مرکز استان را به دنبال خواهد داشت.

مجید جوادیان زاده افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری احکامی برای فرمانداران شهرستان های استان صادر شده که در آن این افراد به عنوان رییس کمیته بیماریهای خاص آن شهرستان مشخص و حیطه وظایف هر یک تبیین شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.