رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه آخر صفر، خدمات پاسخگويي به سوالات ديني عموم زائران به صورت شبانه روزي ارائه خواهد شد.

ارائه خدمات پاسخگويي به سوالات ديني عموم زائران به صورت شبانه روزي

به گزارش آستان نیوز، جواد هاشمی با بیان این خبر گفت: شماره سامانه پیامکی پاسخگویی به مسائل شرعی30002020 است و زائران می‌توانند سوالات شرعی خود را به آن پیامک کرده و منتظر پاسخ خود تا حداکثر 24 ساعت بعد باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار سال از خدمت سامانه تلفنی 32020 می گذرد، افزود: اداره پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی علاوه بر ایجاد دفاتر پاسخگویی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برای رفاه هرچه بیش‌تر زائران و دسترسی آسان‌تر آنان به اطلاعات مورد نیاز سامانه تلفنی 32020 را راه‌اندازی کرده است.

به گفته رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، این سامانه پاسخگوی سؤالات شرعی هم‌چون احکام تقلید، نماز، روزه، خمس و زکات، ازدواج، خرید و فروش، خوردن و آشامیدن، وقف، وصیت و ارث است و مخاطبان می‌توانند با ذکر نام مرجع معظم‌تقلید خود، پاسخ سؤال خود را بر اساس نظر آن مرجع دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر پاسخگویی برادران در صحن آزادی، مسجد جامع گوهرشاد و مدرسه پریزاد قرار دارند، خاطرنشان کرد: در صحن آزادی، رواق های دارالولایه، دارالاجابه و دارالرحمه نیز دفاتر پاسخگویی مخصوص خواهران مستقر می‌باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.