قدس آنلاین-شهرکرد،در فرهنگ بسیجی روحیه جهادی، بصیرت، ولایت مداری، عبادت به معنای واقعی کلمه و تمام ارزش های اسلامی نهفته است.

بسیج یک فرهنگ نشأت گرفته از متن اسلام ناب محمدی(ص) است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استانو امام جمعه شهرکرد شامگاه پنجشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان بسیجی صدا و سیما با گرامیداشت روز بسیج صدا و سیما، این روز را فرصتی مغتنم برای تقویت و استحکام روحیه و فرهنگ بسیجی در رسانه ملی دانست

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی بسیج را یک فرهنگ نشأت گرفته از متن اسلام ناب دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با بینشی سراسر اخلاص بسیج را در نظام اسلامی شکل داد و این شجره طیبه جایگاه و تاثیرگذاری خود را در کشور به عینه نشان داده است.

نکونام گلپایگانی تصریح کرد: تا رسیدن به اهداف مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبری در ارتباط با بسیج، راه و فعالیت بسیار نیاز است.

وی ادامه داد: در فرهنگ بسیجی روحیه جهادی، بصیرت، ولایت مداری، عبادت به معنای واقعی کلمه و تمام ارزش های اسلامی نهفته است.

امام جمعه شهرکرد تحرک و پویایی منهای روحیه جهادی را بی تاثیر دانست و تصریح کرد: اگر کارها و فعالیت ها با روحیه جهادی دنبال نشود به طور قطع دشمنان بر ما غلبه خواهند کرد.

وی یکی از چالش های امروز کشور را غفلت و بی توجهی نسبت به روحیه جهادی دانست و اظهارکرد: دشمن از این وضعیت برای غالب کردن برخی از اهداف شوم خودش در کشور سود برده است.

نکونام گلپایگانی نقش صداوسیما را در پررنگ نشان دادن سبک زندگی اسلامی در جامعه بسیار مهم و حیاتی خواند و افزود: انتظار از رسانه ملی پر رنگ جلوه دادن فرهنگ اسلامی و منویات رهبر انقلاب است اما گاهی اوقات مسئله فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در صداوسیما مغفول واقع می شود.

وی تصریح کرد: مسائل اقتصادی در رسانه ملی بیشتر مورد توجه است و این در حالی است که غفلت از مسائل فرهنگی اصل انقلاب را زیر سوال خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از عدم انعکاس مطلوب برنامه های فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان درصدا وسیما انتقاد کرد و گفت: گاهی این غفلت در انعکاس برنامه های فرهنگی و تذکرات نماینده مقام معظم رهبری در استان مشاهده می شود که انتظار می رود در این راستا توجه بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل سیمای محلی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باهدف حراست و تبلیغ ارزش های اسلامی و دستاوردهای نظام و مقابله با تهاجمات دشمنان بویژه در حوزه فرهنگ و جنگ نرم را نصب العین مجموعه کارکنان صدا و سیمای استان دانست.

علی رامک در خصوص روز 15 آذر سالروز شهادت جمعی از کارکنان و خبرنگاران رسانه ملی در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای C130 نیروی هوایی در سال 1384 به نام روز بسیج صدا وسیما، گزارشی از عملکرد بسیج صدا و سیمای استان در حوزه برنامه سازی و فعالیتهای خبری و همچنین تشکیل و فعال سازی حلقه های شجره طیبه صالحین را ارائه کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.