پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاين- ايلام: مردم ولايتمدار و مرزدار ايلام در حركتي خودجوش و فرهنگي در ميدان قرآن اين شهر جمع شده اند و امكانات متنوع پذيرايي خود را براي استقبال از زائران حرم ملكوتي دوست" حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) " مهيا ساخته اند تا رسم پرمايه ميهمان نوازي خويش را در اذهان تاريخ به يادگار بگذارند.

استقبال با شكوه و وصف ناپذير« ايلاميان »از زائران حسيني در ميدان قران

به گزارش قدس آنلاين از ايلام، مردم يك دست شيعه ايلام روزها است كه با عشق و علاقه وصف ناشدني پاي در وادي ارادت خالصانه به شهيد دشت كربلا نهاده اند و جاي جاي اين استان به ايستگاههاي صلواتي استقبال از زائران حسيني تبديل شده است.

گروهها و قشرهاي مختلف مردم اين استان روزهاي پر افتخاري است كه در قالب هيئت هاي مذهبي، گروههاي بسيجي و فرهنگي، دسته هاي استقبال و...، به صورت شبانه روزي به نوكري زائران سيداشهداء(ع) مشغول اند و سر از پاي نمي شناسند و گلستان" باقيات و صالحات " آفريده اند.

از 2 روز گذشته مردم با بصيرت و فهيم ايلام براي بازگشت و استقبال از زائران حسيني لحظه شماري مي كنند و با برپايي ايستگاههاي عظيم صلواتي در ميدان قرآن اين شهر منتظرند تا از زوار عتبات عاليات به طرز باشكوهي پذيرايي و آنان را با خاطراتي خوش و دل انگيز راهي موطن خويش نمايند.

همه آمده و مي آيند و نذورات نقدي و غير نقدي خود را به ستادهاي مردمي مستقر در ميدان ورودي اين شهر تحويل مي دهند تا علاوه بر پاسداشت رسم حسنه ميهمان نوازي و بهره گيري از معنويت اين حركت ديني و فرهنگي، از عطر همراه زوار حسيني نيز استشمام نمايند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.