قدس آنلاین–ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در 3 روز گذشته 250 هزار زائر اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران به کشور وارد شده اند.

بازگشت 250 هزار زائر از مرز بین المللی مهران به کشور

به گزارش قدس آنلاین از ایلام؛ سردار علی دولتی با بیان اینکه آرامش در مرز مهران برقرار و ورود زائران روال عادی را دنبال می کند، اظهارداشت: مهمترین موضوعی که  موجب نگرانی پلیس شده وقوع برخی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان است.

وی با اشاره به اینکه عدم آشنایی با جاده ها، عجله، شتاب رانندگان، نامناسب بودن جاده ها از عواملی هستند که در وقوع تصادفات نقش دارند، افزود: هر لحظه به تعداد ورود زائران به کشور افزوده می شود و رانندگان نباید پایان این سفر معنوی را با عجله و شتاب برای خود و خانواده ها ناگوار کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از استقرارمیدانی 5 هزار نیرو در مسیر پایانه مرزی تا شهر مهران خبرداد و خاطر نشان ساخت: به منظور تسهيل در انتقال زائران به شهرهاي خود و جلوگيري از بوجود آمدن گره هاي ترافيکي در شهر مهران پايانه  فرعي در حد فاصل شهر مهران و مرز راه اندازي شد.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه فاصله 15 کيلومتري مرز تا شهر مهران و خستگي زائران از يک طرف و هجوم وسايل نقليه مسافر بر به شهر و مرز مهران، ترافيکي سنگيني را از صبح امروز بوجود آورده بود که با تدابير لازم پايانه فرعي در حد فاصل مرز و شهر مهران راه اندازي شد، بیان داشت: پليس استان با استقرار ميداني بيش از 5 هزار نيرو در مسير پايانه مرزي تا شهر مهران نسبت به رفع گره هاي ترافيکي در اين مسير 15 کيلومتري اقدام مي کند

فرمانده انتظامي استان ايلام راه اندازي پايانه مسافربري صدف را باعث کاهش ترافيک خودرويي دانست و افزود: دغدغه ما ایجاد شرایط مناسب و کاهش ترافیک در مسیرهای ارتباطی استان است تا زائران پس از بازگشت از کربلای معلی بدون حادثه و دغدغه به شهرهای خویش بازگردند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.