قدس آنلاین - تبریز : رییس شورای اسلامی شهر تبریز، یکسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران در وضعیت‌های مختلف را از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر دانست.

پشتیبانی از حقوق کارگران، اهتمام مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شهرام دبیری صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خوشبختانه موضوع حمایت از کارگران، از پشتیبانی شهردار تبریز نیز برخوردار بوده و از طرف شهرداری، در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که همت مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر در مورد کارگران، موجب افزایش انگیزه و در نهایت، توسعه خدمات شهر شود.

دبیری در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، موجب امیدواری شهروندان شده است، گفت: در کنار این اهتمام ارزشمند، توجه هر چه بیشتر به موضوع تکریم ارباب رجوع و روانسازی ساز و کار اداری، گره‌گشا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: باید به طرفی پیش رویم که با توسعه اتوماسیون اداری و راه اندازی دفاتر شهرسازی، شهرداری، وظایف خود را در قالب یک نقش ستادی، پیگیری کند.

وی ادامه داد: این موضوع که مورد تاکید شهردار تبریز قرار دارد، در ارتقای سلامت اداری، کاهش مراجعات و صرفه‌جویی در وقت موثر خواهد بود.

دبیری تصریح کرد: اجرای مناقصه‌های عمومی و به حداقل رساندن ترک تشریفات مناقصه‌ها، کاهش دخالت‌های دستی در روند مراجعات و بهره‌گیری از فناوری‌ها، به منظور اصلاح ساختار اداری و افزایش رضایت شهروندان ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین در سخنان آغازین خود با گرامیداشت هفته پژوهش گفت: پژوهش و تحقیق، به عنوان نیروی محرکه اقتصادی و فرهنگی توسعه پایدار، باید در خدمت علمی‌سازی حوزه‌های برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت شهری، باشد.

دبیری با تسلیت اربعین حسینی(ع)، حضور پرشکوه زائران در کربلای معلی را یادآور شد و افزود: حضور 20 میلیونی عاشقان اهل بیت (ع) در کربلای معلی، یکی از کم‌نظیرترین اجتماعات عزاداری جهان را در نهایت امنیت، آرامش و نظم رقم زد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.