پیشنهاد سردبیر

« اگر فردی چنین حرفی را زده، دروغ کثیفی گفته است. چهار سال پیش من صرفا با کفاشیان در این مورد صحبت کردم. ما 2 با با هم ملاقات داشتیم که به هیچ عنوان صحبتی در مورد پول و پیشنهاد حرفی به میان نیامد. در آن مقطع تیم امید 3 ماه وقت داشت و من به فدراسیون اعلام کردم که اگر، چه اقداماتی را انجام دهند هدایت این تیم را قبول خواهم کرد. یک کلمه هم درباره قرارداد صحبت نکردم و هر فردی چنین موضوعی را گفته، دروغ بزرگی را بیان کرده است.»


پیشنهاد چند صد میلیونی من به فدراسیون فوتبال یک دروغ کثیف است

گروه ورزش : برخی رسانه‌های خبری در تازه ترین اخبار خود مرتبط با تیم المپیک ایران از مذاکره مسوولان فدراسیون فوتبال با مجید جلالی برای هدایت این تیم خبر دادند و مدعی شدند پیشنهاد چند صد میلیونی مجید جلالی سبب شد موضوع همکاری جلالی و فدراسیون فوتبال خیلی زود خاتمه یابد.

انتشار این گزارش اما با واکنش تند سرمربی تیم سایپا رو به رو شد به گونه‌ای که مجید جلالی مدعی شد افرادی که این خبر دروغ را مطرح کرده‌اند فقط یک کار کثیف را انجام داده اند در صورتی که من هیچ مذاکره ای با فدراسیون فوتبال در این ارتباط نداشتم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با خبرنگار قدس از عدم تمایلش برای انجام هرگونه اظهارنظر در خصوص فوتبال ملی خبر داد و در این خصوص گفت:« تصمیم دارم درباره فوتبال ملی و مسائل مرتبط با این حوزه هیچ اظهارنظری انجام ندهم به همین خاطر اجازه دهید همچنان درباره فوتبال ملی سکوت کنم!»

وی در رابطه با شایعه منتشر شده در خصوص ارائه پیشنهاد چند صد میلیونی‌اش برای قبول مسوولیت فنی تیم امید از سوی یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال نیز گفت:« این خبر یک دروغ کثیف و بزرگ است چون من با هیچ کسی در این رابطه مذاکره نکردم پس دلیلی ندارد که وقتی مذاکره ای صورت نگرفته من درباره پیشنهاد چند صد میلیونی حرفی بزنم.»

جلالی در ادامه مصاحبه خود با خبرنگار قدس گفت:« اگر فردی چنین حرفی را زده، دروغ کثیفی گفته است. چهار سال پیش من صرفا با کفاشیان در این مورد صحبت کردم. ما 2 با با هم ملاقات داشتیم که به هیچ عنوان صحبتی در مورد پول و پیشنهاد حرفی به میان نیامد. در آن مقطع تیم امید 3 ماه وقت داشت و من به فدراسیون اعلام کردم که اگر، چه اقداماتی را انجام دهند هدایت این تیم را قبول خواهم کرد. یک کلمه هم درباره قرارداد صحبت نکردم و هر فردی چنین موضوعی را گفته، دروغ بزرگی را بیان کرده است.»
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.