ساری – خبرنگار قدس آنلاین : سرپرست روزنامه قدس در استان مازندران از برپایی نمایشگاه مجازی عکس عاشورایی « روایت عاشقی » خبر داد.

نمایشگاه مجازی عکس عاشورایی « روایت عاشقی » در مازندران

شیدالله احمدی افزود : 40عکس عاشورایی با عنوان « روایت عاشقی » و با موضوع محرم در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران قرار گرفت .

وی اضافه نمود : نمایشگاه مجازی عکس عاشورایی شامل عکس های عکاسان برتر کشور تشکیل و به‌ دنبال فراخوان روزنامه قدس از بین صدها عکس ارسالی از عکاسان سراسر کشور انتخاب شده است .

سرپرست روزنامه قدس در مازندران با اشاره به اینکه در این عکس ها آیین های عزاداری سید و سالار شهیدان از زاویه دید عکاسان به تصویر کشیده شده است ، افزود : تاکنون 650 قطعه عکس از 56 عکاس سراسر کشور به دبیرخانه رسیده و پس از بررسی عکس‌ها توسط داوران ، 160 عکس برای نمایشگاه‌ها انتخاب و تعدادی در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری مازندران برای بازدید عموم علاقمندان به نمایش گذاشته شده است .

احمدی خاطرنشان کرد : علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه مجازی به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران به نشانی www.artmazandaran.ir  مراجعه فرمایند .

وی یادآور شد : عکس های مذکور در گالری سوره حوزه هنری مازندران به نمایش گذاشته شده و علاقمندان نیز می توانند تا 27 آذرماه از این نمایشگاه دیدن کنند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.