قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: در بودجه سال 94 بودجه اختصاصی برای مدارس و انجام برخی فعالیت‌ها برای فرهنگ شهروندی در نظر گرفته شده است

شهرداری تبریز برای مدارس بودجه اختصاص می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس تبریز با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم به عنوان ارکان مهم در توسعه جوامع اظهار کرد: آینده شهر را دانش آموزانی خواهند ساخت که با سعی و کوشش خود و به یاری معلمان و مربیان فرهنگ آبادانی را آموخته‌اند و برای رشد و پیشرفت جامعه خود اهمیت قائل‌اند.
وی اساس تحقق چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران را در افق 1404 منوط به حرکت برای علمی و برنامه ریزی شده کارها دانست و افزود: حرکت هوشمندانه و هوش استراتژیک ایجاب می‌کند تا برای انجام هر کاری در وهله اول مطالعه و در مرحله بعدی برنامه‌ریزی به صورت دقیق انجام پذیرد.
شهردار تبریز با اشاره به نیاز شهر به آینده‌سازان و مدیران فردا،  افزود: جامعه و شهر ما نیازمند تربیت و پرورش آینده سازانی است که بتوانند به عنوان مدیران شجاع، انسان‌های آگاه و علاقمند به شهر و مملکت خود گام‌های پیشرفت و توسعه را بردارند و طرح انتخاب شهردارن مدارس نیز بر همین پایه و اساس برنامه‌ریزی شده است.
 نجفی انتخاب شهردارن مدارس را به نوعی مشارکت شهروندان در اداره شهر دانست و افزود: شهر با حکمرانی اداره نمی‌شود و باید با دست توانایی شهروندان و مشارکت جدی آنها اداره شود.
شهردار تبریز با اعلام این موضوع که در بودجه سال 94 بودجه اختصاصی برای مدارس و انجام برخی فعالیت‌ها برای فرهنگ شهروندی در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: متاسفانه فرهنگ پر افتخار و گذشته شهر تبریز برای کودکان و دانش‌آموزان ما ناملموس است و برای معرفی فرهنگ درخشان این مرز و بوم شهرداری تبریز از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.