سرپرست اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي از افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي آستان قدس رضوي به مناسبت هفته‌ي پژوهش و فناوري در مركز نمایشگاه‌هاي دائمي آستان قدس رضوی خبر داد.

نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي آستان قدس رضوي افتتاح شد

به گزارش ستاد خبري ويژه برنامه‌هاي دهه‌ي آخر صفر آستان قدس رضوي، سيد احمد هاشم‌آبادي ضمن اعلام اين خبر گفت: پژوهش از بازوهاي اساسي آموزشي هر جامعه‌‌اي است كه مدعي پيشرفت در زمينه‌هاي گوناگون بوده و براي توسعه‌ي خود گام برمي‌دارد.

وي اضافه كرد: كشور اسلامي ايران نيز تمام اهتمام و تلاش خود را به منظور گسترش فعاليت‌هاي پژوهشي خود پي مي‌گيرد و آستان قدس رضوي نيز با در دست داشتن منابع موقوفاتي خود گام‌هايي درخور توجه در مسير آموزش و هم‌چنين در زمينه‌هاي پژوهشي گوناگون اعم از پژوهش‌هاي درماني و پزشكي، پژوهش‌هاي حوزوي و دانشگاهي، پژوهش‌هاي دانش‌آموزي در جشنواره‌هاي علمي و هم‌چنين پژوهش‌هاي اجتماعي برداشته و دستاوردهاي خود را در اين نمايشگاه در معرض ديد علاقه‌مندان قرار داده است.

هاشم‌آبادي بيان كرد: در این نمایشگاه، 9 نهاد دست‌اندركار در زمينه‌ي پژوهش‌هاي گوناگون در آستان قدس رضوي در فضايي بالغ بر هزار متر مربع دستاوردهاي پژوهشي خود را به نمايش گذاشتند.

وي افزود: بیمارستان رضوی، معاونت تبلیغات اسلامی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، موسسات خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه و مرکز اسناد، بنیاد فرهنگی رضوی و اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در اين نمايشگاه حضور به هم رسانيده و دستاوردهاي خود را ارائه داده‌اند.

هاشم‌آبادي ادامه داد: این نمایشگاه از 24 تا 27 آذر در نمایشگاه آستان قدس رضوی برپا می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند برای اطلاع از آخرین دستاوردهای پژوهشی آستان‌ قدس رضوی از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.