قدس آنلاین- تبریز: طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، حمید عباسی شکوهی به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری منصوب شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری منصوب شد

به گزارش قدس انلاین از تبریز، شکوهی متولد سال 1347، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی منطقه‌ای و دانشجوی مقطع دکتراست که در کارنامه کاری او مدیریت مرکز مطالعات راهبردی منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و مدیریت برنامه و بودجه شهرداری تبریز دیده می‌شود.

وی همچنین کارشناس مرکز مطالعات استراتژیک، کارشناس برنامه‌ریزی بانک سپه، مشاور عالی سرمایه‌گذاری شهردار و کارشناس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بوده است.

گفتنی است در مراسم معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری، معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از زحمات رحیم خانی مدیرکل سابق این دفتر، وی را به عنوان مشاور معاونت برنامه‌ریزی و مسوول حوزه تنظیم بازار معرفی کرد.

بهبودی با اشاره به وسعت وظایف دفتر هماهنگی امور اقتصادی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و هماهنگی در روابط اقتصادی بین‌الملل استان، بر نقش محوری و تعیین‌کننده این حوزه در پیوند با نهادهای تجاری و تحرک‌بخشی در فعالیت‌های این حوزه تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.