قدس آنلاین:20 نمایش از نمایش های رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر کوتاه که به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار می شود به مرحله بازبینی راه یافت.

20 نمایش از نمایش های رسیده به جشنواره تئاتر کوتاه به مرحله بازبینی راه یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: نمایش "تاریکی است" به کارگردانی عادل رضایی، "قهرمان" به کارگردانی یحیی آبادی، نمایش "تاریکی است" به کارگردانی محسن بیدوازی، "ماه عسل" به کارگردانی زهرا رحیمی، "کلاغ ها و آدم ها" به کارگردانی زهرا رحیمی، "خداحافظ" به کارگردانی عادل رضایی و نمایش "من بازیگرنیستم" از جمله نمایش های راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر کوتاه از شهرستان اسفراین می باشند.

حسین ثابت قدم وحید نمایش "سه منهای یک" به کارگردانی آرش فیروزه،" اوفیلیا در لیل" به کارگردانی مهدی ناویانی، "اطلسی های لگد مال شده" به کارگردانی امیرحسین روحانی، "مرگ در می زند" به کارگردانی تقی علی آبادی، "به رنگ انار" به کارگردانی امیرصالح قراچورلو، "اینجا زندگی همیشه تازه است" به کارگردانی علی احسانی، "توس تر" به کارگردانی زهره محمدی، "صدمه " به کارگردانی عباس ملکی و رأس ساعت 2 به کارگردانی آذرقورچی  را از جمله نمایش های راه یافته از شهرستان بجنورد نام برد.

وی نمایش "آلزایمر" به کارگردانی انسیه حاجی زاده را از گرمه، نمایش "سیگارو شکلات" به کاگردانی کامران سیف الله از شیروان و نمایش "مرگ و بازی" به کارگردانی رضا سودمند از شهرستان فاروج از دیگر نمایش های راه یافته به مرحله بازبینی به شمارمی روند.

ثابت قدم وحید اظهار داشت: داوری مرحله بازخوانی نمایش های رسیده به نخستین جشنواره تئاتر کوتاه علی رجایی، امین فرحی و علیرضا صمدی شادلو برعهده داشتند.

وی نتایج مرحله بازیینی آثار را 10 دی ماه سال جاری اعلام کرد.

لازم به ذکر است؛  نخستین جشنواره تئاتر کوتاه استان 17 الی 19 دی ماه سال جاری به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار می شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.