پیشنهاد سردبیر

قدس انلاین-سید حبیب قاانی:مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر درمشهد یک مطالبه است ونمی توان با یک تصمیم کلی ان را به راحتی حذف نمود.

برگزاری جشنواره فیلم فجردرمشهد یک مطالبه است

سید سعید سرابی در گفتگو با قدس انلاین با بیان این مطلب افزود:چندی پیش وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی یک اعلام داشتند که براساس ان امسال نمی خواهند جشنواره فیلم فجر در استانها برگزار شود وما به شدت پیگیر این موضوع هستیم تا مشهد که چندین دوره جشنواره را برگزار نموده از این مساله مستثنی شود.

وی افزود:آنچه که مسلم است مشهد در امارهای سینمایی با هیچ نقطه ایی از کشور قابل مقایسه نیست،حتی صرف نظر از بعد جمعیتی ما با پایتخت نیز قابل مقایسه نیستیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد:استان خراسان رضوی در رتبه بندی سینمایی در رتبه دوم قرار دارد ومطالبه وانتظار درحوزه سینما در مشهد آنقدر جدی ومهم است که نمی توان ان را با دیگر استانها مقایسه کرد.

سرابی در ادامه افزود:ما معتقدیم براساس پتانسیل شهر مشهد اگر قرار است جشنواره فیلم در تهران برگزار شود باید درمشهد هم برگزار شود چون برگزاری جشنواره فیلم یک مطالبه است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های گذشته جشنواره در مشهد گفت:جشنواره ایی که سال گذشته 100 هزار نفر در مشهد از ان استفاده کردند را نمی توان با یک تصمیم کلی وپشت میزی حذف نمود.

وی با اشاره به امادگی کامل مشهد برای برگزاری جشنواره فیلم افزود:تصور می کنم سازمان سینمایی نیز به شهر مشهد نگاه ویژه ایی دارد بطوریکه امروز شاهد ان هستیم که فیلمهای بخش هنر وتجربه تنها در تهران ومشهد نمایش داده می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.