روشنی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم در سالروز حماسه 9 دی بار دیگر بصیرت خود را نشان خواهند داد.

برنامه های ویژه حماسه 9 دی مشهد اعلام شد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سلطانی با بیان اینکه برای گرامیداشت هرچه باشکوه تر “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”، پنج جلسه با نهادهای مختلف برگزار شده است، اظهار داشت: حاصل این جلسات، مجموعه اهدافی را مشخص کرد از جمله تبیین علل پیدایش و نحوه خاموش شدن آتش فتنه سال 88، نقش مقام عظمای ولایت و بصیرت امت همیشه در صحنه در خلق حماسه نهم دی، افشاگری ماهیت دشمنان و منافقان در جسارت به ساحت مقدس عاشورا، دشمن شناسی، تهدیدها، آسیبها و فرصتهای انقلاب اسلامی، تبیین میزان خسارت وارده به نظام جمهوری اسلامی ایران بر اثر فتنه 88 و سرافرازی نظام کارآمد جمهوری اسلامی در خنثی کردن توطئه ها.

وی همچنین به اهم برنامه های حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه هشتم دی ماه اعضای ستاد و حماسه سازان نهم دی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با آیت ا... واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت عظمای آستان قدس رضوی دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین همایش مدیران و اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در مجتمع فرهنگی و مذهبی مهدیه پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور فردا برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی افزود: روز سه شنبه نهم دی ماه نیز از ساعت 9 تا 11 صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی اجتماع عظیم مردم با سخنرانی آیت ا... سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سلطانی به برنامه های تبلیغاتی اشاره کرد و بیان داشت: تهیه ویژه نامه های اختصاصی با همکاری روزنامه قدس، خراسان و شهرآرا و همچنین تهیه و توزیع جزوه بصیرت، پوستر و لوح فشرده، فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرستانهای استان و اماکن متبرکه رضوی، برگزاری مراسم و اکران مستندات جشنواره عمار در برخی مدارس و اماکن فرهنگی از جمله فعالیتهای این حوزه است.

وی همچنین برپایی شب شعر و شب خاطره به همراه برپایی نمایشگاه و نشستهای سیاسی ویژه کارکنان ادارات و نهادها و مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار در سالن ابن سینا را از جمله برنامه های دیگر این شورا برای حماسه 9 دی اعلام کرد.

وی در پایان با اشاره به تقارن حماسه 9 دی 1357 مردم تربت حیدریه که به عنوان نخستین شهر به حکومت شاهنشاهی ایران پایان دادند و حماسه 9 دی 1388، اظهار داشت: در این شهرستان نیز ویژه برنامه های خاصی به منظور گرامیداشت هر دو حماسه برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.