قدس آنلاین-شهرکرد،‌دنیای استکبار می داند هر مسئله ای که در جهان رخ می دهد، انقلاب اسلامی نقش دارد و انشاء الله بقیه سنگرها را نیز فتح خواهیم کرد و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله فراهم خواهد شد. 

یوم الله نهم دی تولید کننده بصیرت، تجلی روحیه استکبارسیتزی و تقویت کننده ارکان انقلاب است

 به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی در جمع مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد، به مناسبت 9دی،این روز را روز خشم ملت در برابر استکبار خواند و  گفت: با ولایتمداری باید مراقب فتنه های بعدی دشمنان باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی که به مناسبت حضور و سخنرانی در همایش بزرگ گرامیداشت حماسه 9دی در شهرکرد به این استان سفر کرده بود، در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با ذکر آیه شریفه 217 سوره مبارکه بقره، " وَالْفِتْنَةُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّىَ يَرُدُّوكُمْ عَن دِينِكُمْ..."‌، به درگاه الهی به خاطر نعمت هایش به ویژه نعمت ولایت، نعمت امام و رهبری بصیر، فرزانه، بصیرت‌آفرین و هوشیار،‌ شکر و سپاس گفت.

حاجی صادقی، در توصیف نعمت ولایت افزود: دوست و دشمن اذعان دارند رهبر انقلاب، ابرمردی است که خواب راحت را از استکبار و جبهه استکبار گرفته و آرامش و اقتدار را به جبهه حق و انقلاب بخشیده است، رهبری که در همه صحنه ها با دیده بانی الهی و نیابتی از امام زمان(عج) هم نقشه های دشمن را می بیند و هم به خوبی افشا می کند.

وی، در ادامه ضمن شکر الهی به خاطر حکومت بی نظیر در طول تاریخ، امت اسلامی ایران را مصداق بارز الذین ثم استقاموا... دانست که فقط شعار نمی دهند بلکه اهل عمل هستند و از مکتب امام حسین علیه السلام و عاشورا درس گرفته اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، با دسته بندی امت ها به سه نوع، اظهار داشت: امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امام با امت شکست ندارد.

وی ، امام بی امت را حضرت علی علیه السلام ، امام صادق علیه السلام و ائمه معصومین علیهم السلام عنوان کرد و گفت: جبهه استکبار فهمیده که باید نقطه اتصال امت با امام را بزند و فتنه 88 آمده بود تا پیوند مردم با نظام و ولایت را بزند.

این مقام مسئول، تأکید کرد: کار مردم در حماسه 9دی 88 معجزه بزرگی بود؛ اما برخی می خواهند قبح فتنه را بزدایند و حماسه 9دی را کوچک و یک کار عادی جلوه دهند.

وی، بیان داشت: این نشست و نشست های فردا در سراسر کشور برای همین است که همه بدانند نه فتنه و نه فتنه گران را فراموش کرده ایم و نه عظمت حماسه ای که مردم آفریدند فراموش می شود.

حاجی صادقی، به فتنه های دهه های 50 و 60 و هفتاد اشاره کرد و فتنه های خلق مسلمان در قم، ملی گراها و بنی صدر، قائم مقام رهبری و اصلاح طلبان را در امتداد خط و شعارهای غربی برای تضعیف مرکزیت انقلاب دانست و گفت: فتنه 88 از همه این فتنه ها خطرناک تر بود زیرا با برنامه ریزی دقیق دشمنان اجرا شد.

وی، راه اندازی 8دفتر در اطراف ایران، بکارگیری 17سفارتخانه و مأموریت 7هزار مرکز تحقیقاتی زیر نظر دفتر هماهنگی امور ایران در آمریکا را برای نیل به هدف نابودی انقلاب اسلامی از درون دانست  و اظهار داشت: در سال 65، اعلام داشتند که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را نمی شودبا عملیات سخت از بین برد و انقلاب اسلامی ایران را تهدید نمی کند و نابود نمی کند، جزء مردم ایران.!

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، به جنگ 19 ماهه حضرت علی علیه السلام با معاویه اشاره کرد و گفت: در این مدت نتوانستند سپاه حضرت علی علیه السلام را شکست دهند؛ لذا از طریق قرآن به نیزه کردن به جنگ با سپاه آن حضرت رفتند و برای انقلاب اسلامی ایران نیز دشمنان همین کار را انجام دادند.

وی، با بیان اینکه، باید ببینیم رنگ ها و شعارها را چه کسانی طراحی می کنند، افزود: در سال 84 یکی از نظریه پردازان فتنه در ایران(مک کین) در یک سخنرانی گفته، در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، ادامه داد:‌ طراحی فتنه سبزر را بیگانگان انجام دادند سربازان داخلی استکبار مجری نسخه های دشمنان ملت ایران شدند.

وی، اقدام بازیگران سناریوی دشمنان در داخل را گناه کبیره دانست و اظهار داشت: معجزه انقلاب بار دیگر این فتنه را به فرصت تبدیل کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: فتنه 88 آمده بود تا جان انقلاب را بگیرد و آنها معتقد بودند که جان انقلاب اسلامیت نظام است و اسلامیت نظام همان ولایت می باشد.

وی، تأکید کرد: دعوای سال 88 سر دو کاندیدا نبود، فراموش نمی کنیم که می گفتند اختیارات رهبری را محدود می کنیم و با آوردن مردم به کف خیابان، رهبری را مجبور به پذیرش نظر خودمان می کنیم.

حاجی صادقی، خطبه های مقام معظم رهبری در 22 خرداد 888 را که به صورت بی نظیر از سوی رسانه های جمعی دنیا پوشش داده شده را یادآوری کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این خطبه ها با قاطعیت فرمود ذره ای عقب نشینی نمی کنیم و حتی ایشان فرمودند که جان خود را در این راه می دهم ولی اسلام و انقلاب را نمی دهم، که این خطبه ها اولین ضربه به فتنه بود.

وی، به اقدامات فتنه گران در 200 روز بعد از انتخابات 88 اشاره کرد و حماسه ملت در نهم دی 88 را که با انگیزه بالا به میدان آمدند،‌مصداق تجلی آیات الهی عنوان کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، نهم دی، را مصداق آیاتی مانند " فان حزب الله هم الغالبون" و "‌اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" و همچنین تجلی تبری و تولی برشمرد.

وی، تفاوت 9دی با سایر راهپیمایی ها در کشور را بدون دعوت و خودجوش بودن این حرکت دانست و گفت: نهم دی، روز یأ دشمنان و تجلی ولایت محوری بود؛ لذا مردم در این روز شعار به نفع کاندیدای منتخب یا شخص خاصی ندادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نهم دی را روز خشم ملت در برابر استکبار و روز شفاف شدن جبهه حق از باطل و روز مأیوس شدن دشمنان ملت و واکسینه شدن انقلاب از خطرات 10 و 20 سال آینده عنوان کرد.

این مقام مسئول، فتنه را عامل دفع ویروس ها از بدنه انقلاب خواند و گفت: جوانان عزیز و رویش های انقلاب از ریزش غده های سرطانی ناراحت نباشند، گاهی باید انگشتی قطع شود تا جان  و روح بماند  و گاهی باید این ریزش های بشود تا هم در دنیا و هم در آخرت صفوف از هم جدا شود.

وی، دو مرحله مهم در تبدیل فتنه به فرصت را خطبه های مقام معظم رهبری در 22 خرداد 88 و حضور مردم در صحنه دانست و با بیان اینکه؛ فتنه های آینده در راه است ، اظهار داشت: اساس فتنه های آینده این است که پیوند امت با ولایت را تضعیف کنند؛ امام به کوری چشم دشمنان باید عرض کنیم در این کشور، همه سرباز و فرمانبر رهبر هستند.

حاجی صادقی، دوری از رهبری را مایه نابودی برای هرکس در هر مقام وموقعیتی دانست و خواستار قدرشناسی مسئولین در برابر نعمت ولایت و رهبری شد و گفت:‌ این انقلاب را خدا هدایت می کند و ولایت تجلی هدایت الهی است.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره تکیه به مردم نیز اظهار داشت:  از دشمن نباید جزء دشمنی انتظار داشت، لبخند دشمن نیز خطرناک است.

وی، با تأکید بر مطالبه ولایتمداری از مسئولین کشور، تصریح کرد: جریانات سکولار و برخی رسانه ها می خواهند فتنه را به فراموشی بسپارند و از عظمت حماسه 9دی بکاهند؛‌اینها باید بدانند آینده انقلاب از گذشته آن روشن تر است و به یاری خدا، سنگرهای کلیدی که حضرت امام وعده داده بودند به دست بسیجیان می افتد، را فتح کرده ایم .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت:‌دنیای استکبار می داند هر مسئله ای که در جهان رخ می دهد، انقلاب اسلامی نقش دارد و انشاء الله بقیه سنگرها را نیز فتح خواهیم کرد و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله فراهم خواهد شد.

وی، از ولایتمداری، بصیرت و سلامت معنوی مردم استان چهارمحال  و بختیاری و حضور ابوالفضلی و قمربنی هاشمی آنان در دفاع مقدس و صحنه های مختلف دفاع از انقلاب تشکر کرد و گفت: هرگز نگذارید نهم دی فراموش شود، چون این روز تولید کننده بصیرت است و تجلی روحیه استکبار ستیزی و تقویت ارکان انقلاب اسلامی را به دنبال دارد و مراقب فتنه های بعدی باشید که دشمن درصدد است با شیوه های مختلف فتنه های بعدی را به راه اندازد و راه غلبه بر فتنه ها، ولایتمداری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.