پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - با حضور مدیرکل سازمان بازرسی استان، شهردار یزد و معاونان و مدیران مناطق شهرداری، راهکارهای کاهش تخلفات ساختمانی در شهر یزد بررسی شد.

 راهکارهای کاهش تخلفات ساختمانی در شهر یزد بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد، در جلسه ای که در محل سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد با تأکید بر هماهنگی هر چه بیشتر دستگاههای استان ، برخی مشکلات به وجود آمده را ناشی از عدم هماهنگی بین بخشی دانست.

    حجت الاسلام طالبی با اشاره به قدمهای برداشته شده در جهت هماهنگی بین دستگاههای استانی افزود: زحمت هایی کشیده شده و قدمهایی نیز برداشته شده ولی کافی نبوده و دستگاهها نباید حقوق یکدیگر را پایمال کنند.

    این مقام مسئول ضمن بیان برخی مشکلات، تعامل شهرداری با ارگانهای دیگر را پر اهمیت پرشمرد و بر افزایش تعامل شهرداری با دیگر دستگاهها تأکید کرد.

 مدیر کل سازمان بازرسی استان در این جلسه نیروهایی که در ادارات استان کار می کنند را به عنوان سرمایه های نظام تلقی کرد و خاطرنشان ساخت : ما حاضر نیستیم اتفاقی برای آنها بیفتد و ما آن نیروها را از دست بدهیم. سعی ما بر این است که اگر انحرافی مشخص شد به مدیر دستگاه تذکر می دهیم که فلان کارمند چنین انحرافی دارد و بهتر است جلوگیری شود، اما اگر نشد گزارشی به هیئت تخلفات ارسال می شود.

     حجت الاسلام طالبی همچنین نظارت سازمان بازرسی را به سه صورت برنامه ای، موردی و فوق العاده اعلام کرد که عمدتاً به صورت موردی اجرا می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.