نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه ۶۰ نماینده طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند، گفت: به طور جدی پیگیر استیضاح هستیم.

جمع‌آوری ۶۰ امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ جزئیات جلسه استیضاح‌کنندگان با هیأت رئیسه مجلس

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ، در خصوص طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری مجدداً به همراه جمعی از طراحان استیضاح در صحن علنی مجلس با حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌ نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت‌وگو کردیم و به طور جدی خواستیم این طرح را اعلام وصول کند.

وی ادامه داد: وی ما را به جلسه روز دوشنبه ارجاع دادند تا در جلسه هیأت رئیسه مجلس به اتفاق بعضی از طراحان، موضوع استیضاح را بررسی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌نژاد افزود: در جلسه روز دوشنبه، علی لاریجانی رئیس مجلس و نواب آن و هیأت رئیسه حضور داشتند و اشکالات موجود در آموزش و پرورش را مطرح و خواسته و مطالبه نمایندگان را اعلام کردیم.

وی اضافه کرد: رئیس مجلس بیان کردند که «ما جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشته باشیم و موارد را به وی اعلام کنیم»؛ حال آنکه جلسات با وزیر آموزش و پرورش قبلاً برگزار شده بود و موارد را به اطلاع وی رسانده بودیم اما متأسفانه مشکلات آموزش و پرورش نه تنها حل نشد بلکه ادامه پیدا کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: خواسته جدی طراحان استیضاح اعلام وصول طرح بود و در حال حاضر بیش از 60 نماینده این طرح را امضا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌نژاد، مهمترین محورهای طرح استیضاح را فاصله‌ جدی با سند تحول آموزش و پرورش، عدم توجه به حقوق فرهنگیان، عدم توجه به توزیع عادلانه امکانات آموزش و پرورش در مناطق محروم، بی‌توجهی به حقوق بازنشستگان و بکارگیری نیروهای بازنشسته برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: به طور جدی پیگیر استیضاح هستیم و نمایندگان نیز اصرار بر انجام آن دارند و قرار شد جلساتی نیز برگزار شود، با اینکه به این جلسات خوشبین نیستیم؛ اما نه برای اینکه استیضاح را ملغی کنیم بلکه این جلسات برای حل مشکلات است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    2 2
    خا خیرتون بده لطفا زودتر ما که خسته شدیم از بی کفایتی وزیر