قدس آنلاین:عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران در 9 دی سال 88، برای حمایت از رهبری به میدان آمده و نگذاشتند ولی فقیه تنها بماند

مردم در 9 دی ولایت فقیه را تنها نگذاشتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد،آیت الله سیداحمد خاتمی در آیین گرامیداشت سالروز 9 دی در مسجد ˈانقلابˈ بجنورد اظهار داشت: مردم ایران در این روز با وقت شناسی به میدان آمده و با انقلاب و ولایت بیعتی مجدد کردند.

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی، حماسه پاسداری از انقلاب اسلامی، ولایتمداری، بصیرت و تولی و تبری بود و مردم ما با همان حرارت و شور انقلابی ضمن ابراز تنفر از فتنه گران و آشوبگران، از مقام معظم رهبری حمایت کردند.

امام جمعه موقت تهران گفت: باید حماسه 9 دی 88 را برای همیشه پاس داشت و در این زمینه روشنگری کرد.

خاتمی، فتنه سال 88 را تداوم توطئه دشمنان بر ضد نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی از بدو پیروزی، توطئه های زیادی را شاهد بوده که با حمایت مردم از نظام، این توطئه ها خنثی شده است.

وی اظهار داشت: سران فتنه به دنبال پنجه در انداختن با رهبری بودند و کسانی که در خیانت آنان تشکیک می کنند، در واقع فتنه را تداوم می بخشند.

وی افزود: فتنه گران با این کار خود به دنبال شکستن اصل ولایت فقیه و تضعیف جایگاه ولایت بودند و سران فتنه در این کار خود تنها نبودند و یک جمع روحانی نیز با وجود سخنرانی بی نظیر رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد، در بیانیه ای از اقدام فتنه گران حمایت کردند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که فتنه سال 88 را ایجاد کردند؛ همان کسانی بودند که آشوب سال 78 را در دانشگاه به راه انداختند و این در تداوم همان کار 10 سال قبل بود.

خاتمی افزود: فتنه پس از انتخابات سال 88 شوخی نبود و فتنه گران هدفشان این بود که مقام معظم رهبری نباشد و مردم نیز اهداف فتنه گران را خوب تشخیص دادند و در 9 دی بدون هیچ تبلیغاتی به صورت یکپارچه در حمایت از انقلاب و رهبری به میدان آمدند.

وی اظهار داشت: آمریکا و انگلیس، به عنوان سران خارجی فتنه انتظار داشتند که در این حادثه، نظام اسلامی از بین برود و سران داخلی فتنه نیز به دنبال تضعیف جایگاه رهبری بودند.

خاتمی گفت: آنها که فکر می کنند مردم ما فتنه سال 88 را فراموش می کنند، کور خوانده اند زیرا مردم ما هیچگاه این حادثه را فراموش نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم ما در این حوادث اسیر حزب و گروه نمی شوند و به راست و چپ نیز کاری ندارند، از نظر مردم ما حزب فقط حزب علی و رهبر نیز ˈسیدعلیˈ است.

خاتمی افزود: راه درست از نگاه مردم ما همان مسیر ولایت است و مردم ما دست به دست اشخاص، احزاب و گروه های سیاسی نخواهند داد و تنها دستشان را در دست ولایت قرار می دهند.

امام جمعه موقت تهران به دولت احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: دولت قبلی در آغاز با شعار ارزشی سر کار آمد و در ابتدا کارهای خوبی انجام داد، ولی تا آخر این کارهای ارزشی را ادامه نداد و ناسپاسی کرد.

انتهای خبر/.



 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.