قدس آنلاین یزد - استاندار یزد گفت: سازمان های مردم نهاد پایه های توسعه امور مختلف کشور تلقی می شوند، بنابراین باید برای موفقیت این سارمانها نسخه ای بومی داشته باشیم.

 توجه به مباحث اجتماعی و فرهنگی سلامت زندگی و امنیت اجتماعی ما را تامین می کند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سید 'محمد میرمحمدی' در نشست ملی مشترک مدیران کل دفاتر امور اجتماعی استانداریهای سراسر کشور ، فرمانداران مراکز استان ها و مدیران حوزه مشارکتهای مردمی دستگاههای اجرایی ستادی کشور در یزد اظهار داشت : شاید ساختاری برای یک کشور موفق باشد اما این ساختارها برای دیگر همخوانی نداشته باشد.

وی با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی افزود:  در این صورت بسیاری از مشکلات رفع و موجبات رشد و توسعه کشور فراهم می شود.

میر محمد ی خاطرنشان ساخت : شاید ما در زمینه های صنعتی، اقتصادی و سیاسی فعالیت ها و تحولاتی داشته باشیم اما آنچه سلامت زندگی و امنیت اجتماعی ما را تامین می کند مباحث اجتماعی و فرهنگی است.

استاندار یزد تصریح کرد : مباحث فرهنگی و اجتماعی به شخصیت سازی، اخلاق، نظم و انضباط رفتاری بر می گردند و اگر به این مسئله توجه نشود با انواع ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی رو برو می شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست گفت: امروز مشارکتهای اجتماعی از اصلی ترین حکمرانی خوب است و سازمانهای مردم نهاد از عناصر اصلی و موثر در جهت تحقق این حکمرانی محسوب می شوند.

'محمدعلی طالبی' افزود: خوشبختانه سازمان های مردم نهاد جایگاه خود را در ارتقای مشارکت های اجتماعی پیدا کرده اند و بویژه دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای به این سازمانها دارد.

وی نقش سازمانهای مردم نهاد در همگرایی و مشارکت مردم در جهت فعالیتهای مختلف را موثر خواند.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.