مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خط کشی راه های روستایی را از ضروریات دانست و بر تلاش هر چه بیشتر برای انجام این روند تاکید کرد.

خط کشی راه های روستایی از ضروریات است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد،مهندس علی اصغر بدیعی مقدم، با اعلام این مطلب در جمع کارشناسان مدیریت راهداری استان که منظور رفع مشکلات آنها برگزار شد، اظهار داشت: نصب تابلو علائم راه روستایی نیز از مواردی است که باید  جدی گرفته شود که در همین راستا سازمان راهداری کشور قول مساعد برای انجام این کار را داده است.

وی با اشاره به بهتر بودن وضعیت ماشین آلات سواری خراسان شمالی نسبت به سایر استان ها، خاطرنشان کرد: مشاور وزیر در سفر به استان از این مقوله به عنوان الگویی مناسب برای سایر استان ها یاد کرد.

مهندس بدیعی مقدم، از خرید کفش و لباس مناسب برای راهداران خبر داد و گفت: همه تلاش ها باید برای خدمت رسانی بهینه به مردم صورت گیرد.

وی در پاسخ به مشکلات مطرح شده از سوی کارشناسان راهداری نیز تصریح کرد: هم اکنون ضریب سختی کار در این حوزه مشخص و در حال افزایش می باشد و سنوات قدیمی نیز پرداخت می شود.

وی با اشاره به مکاتبه وضعیت پرسنلی کارشناسان با وزارتخانه، تصریح کرد: با توجه به کمبود تجهیزات نرم افزاری، خرید این تجهیزات نیز در برنامه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان از پرسنل مدیریت راهداری خواست با هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با یکدیگر و رعایت احترام متقابل، برای رسیدن به نتیجه بهنر تلاش کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.