قدس آنلاین - تبریز : صادق نجفی حوزه عمران را از مهم‌ترین محور فعالیت‌های شهرداری تبریز خواند و گفت: نگرش شهرداری تبریز در حوزه عمران و توسعه، فراتر از اقدامات رایج عمرانی بوده و تحول اساسی کلانشهر تبریز را نشانه گرفته است.

نگرش عمرانی شهرداری، تحول سیمای شهر را نشانه گرفته است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، شهردار تبریز در بازدید از پروژه‌‌های عمرانی مربوط به دو تقاطع‌ غیرهمسطح حمید و افلاک‌نما با بیان این مطلب اظهار داشت: بخش مهمی از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز در سال 93، در همین سال شروع و به پایان می‌رسد که این امر نشان‌‌دهنده اراده‌ و انگیزه مدیریت شهری در دگرگونی سیمای عمرانی شهر تبریز است.

وی اجرای پروژه‌‌های عمرانی مربوط به دو تقاطع‌ غیرهمسطح حمید و افلاک‌نما را از ضروریات عمرانی شهر تبریز خواند و تصریح کرد: اجرای این دو پروژه بزرگ، نقش موثری در تسهیل ترافیکی شهر و افزایش ایمنی تردد و همچنین ارتقای ارزش افزوده نقاط همجوار خواهد داشت.

شهردار تبریز در پایان با تقدیر از اهتمام شهرداری منطقه دو، بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی تاکید و خاطرنشان کرد: مباحث فنی، کیفی و زیباسازی پروژه‌ها باید همزمان با شتاب در عملیات اجرایی مورد توجه واقع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.