تربت حیدریه- احسان خداشناس: نارضایتی مردم شهرستان تربت حیدریه از عملکرد شهرداری و شورای شهر درخصوص کارهای عمرانی و زیباسازی و فرهنگی موج گسترده‌ای به خود گرفته است، ...

 آسفالت و بهسازی جاده شهرک  ولی عصر(عج) تربت‌حیدریه کی سامان می‌یابد؟

به طوری که به گفته مردم عوارضی که از شهروندان دریافت می‌شود و باید صرف انجام آسفالت و حوزه‌های عمرانی و طرحهای نیمه تمام و زیباسازی و گردشگری شهر شود، آن طوری که باید و شاید انجام نمی‌شود.

در این خصوص یکی از شهروندان می‌گوید: درست است که شهرداری فعالیتهایی انجام می‌دهد، اما این مردم هستند که می‌بینند و قضاوت می‌کنند. به طور مثال جاده شهرک ولی عصر(عج) سالهاست نیمه تمام رها شده و درخصوص زیرساختهای این منطقه از شهر اقدامهای خوبی انجام نشده است.

مهردادیان که ساکن شهرک است، اظهار می‌دارد: خیلی از ساکنان این مسیر که همه روزه از شهرک به مرکز شهر و بالعکس در تردد می باشند از آسفالت مسیر ناراضی هستند.

یک راننده تاکسی نیز با ابراز تأسف از وضعیت این جاده می‌گوید: رانندگان اعم از تاکسی، شخصی و اتوبوس مدتهاست از عملکرد شهرداری درخصوص این جاده پرتردد گلایه دارند و نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند، ولی گوش مسؤولان شهرداری و شورای شهر در این‌باره شنوا نیست.

چند تن از دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور تربت حیدریه که همه روزه مجبورند در این مسیر تردد کنند، می‌گویند: ما تقاضا داریم درخصوص آسفالت و بهسازی جاده شهرک ولی عصر(عج) و زیباسازی این مسیر مسؤولان توجه بیشتری داشته باشندو به وعده‌هایشان عمل کنند.

اینها تنها چند نمونه از گلایه‌های پرشمار ساکنان شهرک ولی عصر(عج) و حاشیه جاده شهرک به سمت مرکز شهرستان تربت حیدریه است که تقریباً هفت کیلومتر طول دارد. با این همه با توجه به وجود دانشگاه آزاد و پیام نور و مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرک ولی عصر(عج) و همچنین وجود پارک ملت و پادگان ارتش در حاشیه این جاده، کوتاهی مسؤولان شهرک در طول سالیان اخیر درخصوص مرمت و بهسازی آسفالت این جاده پرتردد چه دلیلی دارد؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.