قدس آنلاین:رانندگان استیجاری شهرداری اصفهان که زیر نظر شرکت "نیک اندیش" فعالیت می کنند ، با ارسال نامه ای اعتراض آمیز نسبت به میزان حقوق دریافتی خود و عدم بهره مندی از مزایای بیمه و سایر حقوق خود ، ابراز گلایه نموده و از مسؤولان درخواست رسیدگی کردند.

بغض رانندگان استیجاری شهرداری اصفهان شکست

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در متن این اعتراض نامه آمده است :

"ما امضا کنندگان این نامه رانندگان استیجاری شهرداری اصفهان هستیم که زیر نظر شرکت" نیک اندیش" فعالیت می کنیم  و نسبت به میزان حقوق دریافتی خود (حدود هفتصد و پنجاه هزار تومان ) با توجه به اینکه چندین سال در این ارگان خدمت صادقانه ارایه کرده و اکثریت ما سامانه هوشمند تاکسیرانی را با اجبار شرکت و با هزینه بالا بر روی خودروهای خود نصب کرده ایم و با توجه به قول ها و وعده های مساعدی که از سوی مسؤولین مربوطه و همچنین مسؤولین شرکت نیک اندیش اعم از بیمه ، حقوق و مزایای بیشتر و همچنین تسهیلات رفاهی پس از نصب این سامانه بر روی خودروهایمان به اینجانبان داده شد بسیار گلایه مند هستیم چرا که نه تنها هیچ گونه مساعدتی به عمل نیامد، بلکه با توجه به تورم موجود در جامعه حقوق دریافتی ما نسبت به ماههای گذشته کاهش یافت.

از آنجایی که هر نفر از ما پیرو وعده های مسؤولان شرکت برای نصب سامانه و بی سیم مبلغ یک میلیون تومان نقد و دو میلیون تومان سفته پرداخت کرده ایم ، اکنون نسبت به میزان حقوق دریافتی خود اعتراض داریم چرا که با توجه با سخنان وزیر محترم تعاون ، کار و امور اجتماعی در واقع زیر خط فقر به سر می بریم .

باتوجه به اینکه اکثر رانندگان دارای سابقه کار بالا هستند و در طول این سالها فراز و نشیب ها و سختی هایی را تحمل نموده اند و انرژی و جوانی خود را دراین راه گذاشته اند، حال سوال ما از مسؤولین محترم این است که آیا به نظر شما حقوق دریافتی ما کفاف مخارج خودرو و امرار معاش خانواده هایمان را می دهد؟

لذا با توجه به اینکه به این میزان حقوق اندک، ما را در ادامه روال زندگی در مضیغه قرار داده است، از مسؤولین مربوطه خواهشمندیم برای بهبود وضعیت شغلی و افزایش حقوق و دستمزد اینجانبان اقدام و در اسرع زمان به مشکل ما رسیدگی نمایند. "

شایان ذکر است تصویر این نامه اعتراض آمیز در دفتر سرپرستی" قدس آنلاین" در اصفهان محفوظ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.