قدس آنلاین_ هنگامه طاهری: امروز و درحالیکه سیلی از جمعیت سهامدارن پروژه شهر رویایی پدیده امده بودند تا سهام خود را به شرکت بفروشند اما بسیاری از انها تحت تاثیر اظهارات افرادی که خود را دوستدار پدیده معرفی میکردند با وجود پر کردن برگه های فروش منصرف شدند و منتظر جلسه ای شدند که قرار است فردا درشهر رویایی پدیده برگزار شود.

تجمع سهامداران "پدیده " بدون نتیجه پایان یافت/مدیرعامل درمشهد نیست اما وعده دیدار پیامک شد

 بنا به گزارش خبرنگار ما که درمحل دفتر فروش سهام شرکت "پدیده " حاضر شده بود، اظهارات روزهای گذشته مقامهای قضایی و از جمله دادستان کل کشور باعث بروز یک جو منفی علیه پدیده شاندیز و تجمع سهامداران برای فروش سهامشان شده بود که تا پایان وفت اداری نیز ادامه داشت درعین حال اظهارات دلگرم کننده برخی افراد حاضر دراین دفتر که خودرادوستدار پدیده عنوان میکردند باعث شد که  اغلب آنها یا از فروش سهامشان منصرف شو ند یا مردد برگردند تا  پس از نشست محسن پهلوان مدیرعامل این شرکت با سهامداران تصمیم نهایی را بگیرند.

به گزارش قدس انلاین  سهامداران از اوایل بلوار خیام جنوبی تا جلوی در ساختمان پدیده  در بلوار ملک آباد طوری تجمع کردند که پلیس مجبور به مداخله شد اما کارکنان شرکت پدیده خود وارد عمل شده و پلیس را مجاب به عدم دخالت کرده و پاسخگوی مردم  شدند.

مردم گروه گروه وارد پدیده شده و فرم تقاضای فروش سهام را پر می کردند تجمع در دو طبقه ساختمان به حدی بود که شرایط رفت و آمد در ساختمان پدیده مشکل شده بود. تقریبا کسی را نمی توانستی بیابی که خریدار باشد, همه به قصد فروش آمده بودند. اما تردید در چهره تمام آنها موج میزد. علاوه بر این که هیچ مسوولی برای پاسخگویی نبود . کارمندان می گفتند محسن پهلوان درمشهد نیست و البته مدعی میشدند که برای هماهنگی با مسوولان کشوری به همراه هیات مدیره به تهران رفته و فردا همراه با دادستان کل کشور با سهامداران نشست خواهد داشت. با این که بازار شایعات داغ بود اما این یکی را از همان ابتدای صبح به سهامداران پیامک زده بودند که فردا سه شنبه در ساختمان اصلی پدیده واقع در شاندیز بازدید و نشست خواهد بود.

اما جالب اینجا بود که سهامداران خود یکدیگر را مجاب به عدم فروش سهامشان می کردند. یکی از آنها که مدعی بود نماینده بیمه است تقریبا التماس می کرد مردم از فروش سهامشان منصرف شوند تا پدیده با ورشکستگی مواجه نشود. یکی دیگر که به گفته یکی از کارمندان آنجا از مسولین بود و به گفته خودش فقط یک سهامدار بود ! روی پله های طبقه دوم ایستاده بود و مدت زمان طولانی با صدای بلند مردم را تشویق می کرد که تا نشست پهلوان با مردم در روز سه شنبه صبور باشند و ساختمان را تخلیه کنند.

یکی از سهامداران می گفت صبح امروز در رادیو اعلام شده چنانچه یکی از سهامداران از پدیده شکایت کند پدیده پلمپ خواهد شد . اما در سایت پدیده آورده شده است که "حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز( 15 دی ماه )  در حاشیه سومین هم‌اندیشی معاونان فناوری اطلاعات روسای دادگستری‌های کل کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از نشر اخبار غلط و شایعات در مورد شرکت‌های پدیده، پردیسبان و تبرک ستادی در دادگستری خراسان رضوی به ریاست دادستان مشهد تشکیل و اخبار موثق فقط از این ستاد منتشر می‌شود."

 اما مردم می گفتند قطعا هیچ یک از ما ( سهامداران) مایل به ورشکستگی پدیده و آینده مبهم پولهایمان نیستیم و شکایت نخواهیم کرد. از طرف دیگر همان اوایل تجمع مردم جلوی پدیده یعنی بین ساعت 9 تا 9.30 صبح دو پیامک مبنی بر اعلام دعوت سهامداران برای نشست پرسش و پاسخ با پهلوان وافزایش ده درصدی سهام در یک روز ارسال شد.

همین امر خود توانست از هجوم عده ای از سهامداران به ساختمان پدیده بکاهد و عده ای را از فروش سهام منصرف کند. گفتنی است تعداد زیادی از سهامداران که به ساختمان پدیده آمده بودند در واقع صرفا به قصد کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری نهایی در ساختمان حضور یافته بودند.

اما مردم از این که هر روز یکی از مسوولین از طریق رسانه های جمعی خبری را مبنی بر  تخلفات پدیده اعلام و با احساسات مردم بازی می کنند گله مند بودند. بطوریکه عملا عنوان می کردند اگر واقعا تخلفی صورت گرفته اینک با وجود این همه پولهای سرمایه گذاری شده در پروژه پدیده زمان نگران کردن مردم نیست.

 در این خصوص نماینده پدیده در یکی ا ز شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:  معترض ترین بنگاه های اقتصادی, بورس و بانکها هستند که مایلند سرمایه مردم را به سمت خود جذب کنند در حالیکه مردم از سرمایه گذاری در پدیده سود بیشتری می برند.

یادآور می شود پیشتر پدیده اعلام کرده بود که روز جمعه 12 دیماه سهام اش رشد قابل توجهی خواهد داشت به همین دلیل مردم روز پنجشنبه برای خرید سهام پدیده در این ساختمان تجمع کرده بودند و بیش از همان تجمع چهار روز بعد  یعنی  دوشنبه برای فروش سهام  تجمعی دوباره صورت گرفت.

درهمین حال یک مقام اگاه درشرکت پدیده به خبرنگار ما گفت که بزودی جوسازیها علیه پدیده تمام خواهد شدو ان زمان کسانی که به این سهام پای بند مانده اند سود خواهند برد.

 تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با محسن پهلوان و روشن شدن ماجرای سهام این شرکت تا زمان مخابره این گزارش به جایی نرسید.

شایان ذکر است طی روزهای گذشته تبلیغات فراوان شرکت پدیده از سرتاسر شهرها جمع اوری شد و صدا وسیما و تمام رسانه های دیگر از تبلیغ برای این شرکت منع شدند .

بنا براین گزارش پرونده این شرکت بخاطر تخلف  زمین خواری و فروش غیر قانونی سهام در دست بررسی است و درکمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شده است .

دادستان مشهد نیز بعنوان مدعی العموم برای این شرکت پرونده ای در دادسرای مشهد مفتوح کرده و دردست بررسی تمام اسناد ومدارکی است که مدعی شده علیه پدیده به دست امده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    7 16
    ان اگر کسی که در شرکت پدیده سرمایه گذاری کرده از دست خبرهای بیموقع مسولین سکته کند مثل دو نفر تربت حیدریه ویک نفر در شهر بایگ چه کسانی جوابگو ی ملت شریف ایران هستند
  • محسن IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    26 10
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید شما تهرانی ها که در بازار بورس داغونتون تمام سرمایه مردم رو از بین بردید و شاخصتون رو 60000 هزاره چشم دیدن ما مشهدی ها رو ندارین واقعا متاسفم واسه همشهری هام یاد بگیرید از اصفهانی ها چطور از شرکت گیتی پسند SGP حمایت کردن و نذاشتن ورشکست شه من مگم پدیده آبروی مایه باورکنین نکنین این کارارو-------- خسروی
  • کریم IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    5 18
    مدیر عامل پدیده رو دستگیر کنید تا مثل خاوری فرار نکنه
  • وحید IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    13 4
    فقط دروغ پردازی رسانه ای راه افتاده.نویسنده مقاله را دعوت به بازدید حتی مجازی از طریق سایت به شهر رویایی شاندیز میکنیم. تهمت و بدون مدرک دروغ بسازید.دفاتر پدیده خلوت است.کسی هم بخواهد بفروشد آزاد است
  • مجید IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    22 3
    دوستان پدیده ای جناحها با هم دعوا دارن چوبش من وتو وپهلوان می خوریم خواهش می کنم زود تصمیم نگیرید بذارید مسئولین پدیده کارشون بکنند من همش 9000 سهم 2000هزارتومانی دارم مبلغی هم نسیت ولی تو این چند سال دوستانم سود فراوانی از پدیده بردندّ نامردی نکنید و مسولین پدیده رو تنها نذارین
  • مهدی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    5 19
    دادستان مشهد ایول داری این بساط قمار جمعش کن تا مرد بینوا بیشتر متضرر نشدن
  • سهامدار IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    6 10
    عاقبت این شرکت و پهلوانها مثل بانک زنجانی است اگر هم امروز غائله فرو کش کند چندروز دیگر همه اینها بازداشت میشوند. مرذم نباید برای سود زیاد که منشا آن از تخلف سرچشمه میگیرداینقدر خود را به زحمت بیاندازند. سود کمتر و جای امن تر بهتر است تا اینکه سرمایه ایت به کذاب بالا رود
  • حسین IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    16 3
    خدا به خیر کنه من بامرارت بسیار یه سرمایه جمع کردم و سهام پدیده رو خریدم انشاالله که پول زحمت کشی ام که با کارگری بدست آوردم از بین نره انشاالله
  • مرتضی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    6 5
    این وسط مردم سر گردونند خدا ازتون نگذره من که از مدیریت .نظارت.و حکم دادنتون راضی نیستم بعد 5سسسسسسال تازه فهمیدید چی رو......حیف ما باید به کی به چی به کجا اعتماد کنیم
  • وحيد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    17 4
    همچنان خبرهاي خوب در راه است پايان اين شايعات نزديك است
  • مجتبی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    6 2
    به جای خراب کردن پدیده باید نواقص رو حل کرد این چه روشی هست که توی کشور ما راه افتاده یکی اومده کار کنه زیر پاش رو خالی نکنیم دست به دست هم ایران را آباد کنیم.
  • رضا از مشهد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    2 9
    آقا پدیده تو مشهد فقط یه سوپر مارکت بزرگ بی خاصیت بیشتر نساخته اونهم که دیدن نداره که مردم رو دعوت به دیدن می کنی کلاهتون رو برداشتند چرا اینقدر حمایت کورکورانه می کنید از اول هم معلوم بود که پدیده با اون تبلیغات دروغین هیچی نمی شه .
  • امیر IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    2 3
    50روزه سهام فروختم هیچ خبری از پول نیست
  • امیر IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 2
    تماس با مشهد (پدیده) گرفتم گفتن کلیه حسابهای پدیده رو بستن از پول دیگه خبری نیست
  • امین IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    من خیلی نگرانم 9/22 درخواست فروش دادم ولی چک ندادن بهم تا حالا شده واسه کسی نریزن پولشو؟؟؟تو رو خدا یکی جواب بده.
  • شهروندان شهر بایگ IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    1 1
    این محسن پهلوان عید نوروز امسال ما را کوفتمان کرد از مسولین عزیز تقاضا داریم زودتر پولمان را بگیرند