قدس آنلاین-شهرکرد،سجاد شبانیان؛شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد مردم دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

اجرای نقاشی دیواری با مضمون تصاویر سرداران شهید در شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،شهردار شهرکرد در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از اجرای نقاشی های دیواری با مضمون تصاویر سرداران و فرماندهان شهید استان در این شهر خبرداد.

نورالله غلامیان دهکردی در حاشیه دیدار  با جمعی از خانواده های شهدا تاکید کرد: در راستای ادای احترام به مقام والای شهدای گرانقدر استان، تعداد 13 ساختمان در نقاط مختلف شهرکرد شناسایی شده است که تا پایان سال جاری با اجرای این طرح در روی جداره های شهری، معابر شهرمان زینت بخش چهره های شهیدان هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

غلامیان دهکردی افزود: برای اجرای این طرح 600 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که پیش بینی می شود کار نقاشی تصویر شهدا در صورت مساعد بودن شرایط جوی  تا پایان سال جاری توسط سازمان رفاهی، تفریحی این شهرداری پایان پذیرد.

شهردار شهرکرد همچنین خاطر نشان ساخت: امسال نیز در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تعداد شش سردیس سردار دفاع مقدس استان با اعتبار 300 میلیون ریال توسط شهرداری ساخته و در پارک جانبازان شهرکرد نصب و رونمایی شد.

غلامیان دهکردی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد مردم دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهدا یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری شهرکرد است که تاکنون در این راستا تعداد زیادی از معابر  شهر با نام مقدس شهیدان استان نامگذاری شده است.

غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و دفاع مقدس در بین شهروندان دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.