حساسیت نمایندگان نسبت به وزارت امور خارجه، نشان‌دهنده اهمیتی است که به سیاست خارجی و امنیت ملی می‌دهند، لذا وزیر امور خارجه کشورمان امروز به منظور پاسخگویی به سوال 100 نماینده مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی حضور خواهد یافت.

آیا ظریف امروز هم نمایندگان مجلس را قانع خواهد کرد؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران حساسیت نمایندگان نسبت به وزارت امور خارجه، نشان‌دهنده اهمیتی است که به سیاست خارجی و امنیت ملی می‌دهند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز سه‌شنبه (16 دیماه) به منظور پاسخگویی به سوال 100 نماینده مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است، پیش از این نیز وزیر امور خارجه کشورمان سه بار در صحن علنی مجلس حضور یافته است.

ظریف برای نوبت اول در تاریخ 6 آذرماه سال 92 به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شد که در این نشست "جواد کریمی قدوسی" به نمایندگی از سایر بهارستانی‌ها، ابهامات و سوالات پیش آمده را مطرح کرد و در نهایت پس از اظهارات "ظریف"، نمایندگان از پاسخ‌های  وی قانع شدند.

وی برای نوبت دوم در تاریخ 16 اریبهشت ماه سال 93 نیز به منظور ارائه گزارشی از توافق هسته‌ای ژنو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

ظریف در این نشست خطاب به نمایندگان مجلس گفت:‌ "اجازه نمی‌دهم تبلیغات مسموم ساختگی صهیونیستی، ایران را مخل امنیت جهانی معرفی کند؛ ما ملتی دلاوریم نه "دلواپس"؛ که نمایندگان از پاسخ‌های وزیر امورخارجه کشورمان قانع شدند.

ظریف برای سومین نوبت در تاریخ 31 تیرماه سال 93 در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت،  وی به منظور ارائه گزارش پرونده هسته‌ای کشورمان و بررسی مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 در وین در جلسه غیر علنی مجلس شرکت کرد.

حال باید دید که آیا  "ظریف" امروز هم می‌تواند نمایندگان مجلس را قانع کند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.