قدس آنلاین-حسین زوارزاده: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فروش نمایشگاه بین المللی مشهد و یا هر ملک متعلق به شهرداری مشهد تا زمانی که مجوز شورای اسلامی شهر به را به همراه نداشته باشد امکانپذیر و قابل اجرا نیست.

واگذاری نمایشگاه بدون اجازه شورای شهر صورت نمی گیرد

علی اصغر نخعی راد در خصوص شایعات مربوط به فروش نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: ممکن است بعضی از مدیران شهرداری در خصوص فروش املاک شهرداری به ملاک و حتی تفاهم رسیده باشند ولی این موضوع دارای روند پیچیده ای است که حتما باید توسط شورای شهر دارای مجوز باشد و بدین صورت فروش نمایشگاه بین المللی انجام پذیر نیست.

وی تصریح کرد: اگر اینگونه فرض کنیم که شهرداری به تفاهم در خصوص فروش نمایشگاه بین المللی نیز رسیده، شهردار باید قرارداد بدون امضا را تحویل شورا دهد و بعد از اعطا مجوز شورا شهردار امضا کند در حجالی که اگر شهردار بدون اجازه هم امضا کند در صورت مخالفت شورا این تصمیم قابلبرگشت است به این منظور اعلام می کنیم که شورا و شهرداری اجازه پایمال شدن حقوق شهروندان را نمی دهد.

نخعی راد در پایان گفت: شهردار مشهد در خصوص این موضوع احتیاط کرده و حتما در صورت وجود سرمایه گذار برای توسعه نمایشگاه بین المللی مشهد موضوع را به صحن علنی شورای اسلامی شهر منتقل می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.