قدس آنلاین یزد -عملیات اجرایی گازرسانی به کوره های آجرپزی شهرستان اردکان در استان یزد آغاز گردید.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به کوره ها ی آجرپزی شهرستان اردکان

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، در ادامه گازرساني به واحد های صنعتی استان، کلنگ آغاز عمليات اجرايي گازرسانی به کوره های آجرپزی شهرستان اردکان طي مراسمي با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و تني چند از مسئولين این شهر به زمين زده شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در این مراسم در تشریح عملیات گازرسانی به کوره های آجرپزی اردکان گفت: این پروژه با برآورد اعتباری معادل 67 میلیارد ریال، اجرای 31 کیلو متر خط فلزی، 2 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 2 ایستگاه حفاظت از زنگ (CPS) انجام خواهد شد.

وی افزود: تاکنون در استان 127 کوره با مصرف 111 هزار متر مکعب بر ساعت به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند.

منوچهر فلاح با اشاره به کسب مقام چهارم استان یزد در مصرف گاز در بخش صنعت و مقام دوم مصرف گاز در بخش کشاورزی در کشور، از گاز به عنوان پیشران در محور توسعه یاد نمود و اظهار امیدواری کرد با توجه به دسترسی آسان و قیمت ارزان گاز طبیعی و نقش آن در کاهش آلودگی محیط زیست نسبت به سایر منابع سوختی، با ورود گاز به واحدهای صنعتی در شهرستان اردکان، شاهد توسعه و آبادانی هرچه بیشتر منطقه باشیم.

لازم به ذکر است تاکنون در شهرستان اردکان 613 کیلومتر شبکه اجرا، 18 هزار عدد انشعاب نصب و 29 هزار مشترک گاز جذب گردیده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.