۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 257172

قدس انلاین – سعید کوشافر: امروز پهلوان مقدم مدیرعامل پدیده درجمع سهامدارانش که به اظهار بیاناتی پرداخت که اگرچه شاید برای انها قانع کننده باشد اما به طور قطع سوالات زیاد دیگری را درذهن کسانی که تاحدودی با مساله اشنا هستند ایجاد خواهد کرد .

سوالاتی که مدیرعامل پدیده پاسخ نداد!!!

 این حقیر چندین مرتبه درخواست مصاحبه با وی را داشتم تا به واقع به شفاف سازی مشکلات این روزهای این شرکت بپردازد  اما به دلایلی که هنوز برای بنده هم روشن نیست مورد موافقت قرارنگرفت درعین حال ضمن درج اظهارات پهلوان مقدم درجمع سهامداران و درجمع گروهی که مدعی هستند خبرنگار بوده اند به نقل از سایت پدیده میپردازیم و درادامه سوالات مطرح خواهد شد، سوالاتی که به طور قطع درذهن سهامداران این شرکت وجود دارد و  امید که به منش پهلوانی به این سوالات پاسخ داده شود.
مدیر عامل پدیده شاندیز از آمادگی از شرکت برای ورود به بورس خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که این مسئله از طرف سهامداران تائید شود پس از طی فرایند قانونی وارد بورس خواهیم شد.

محسن پهلوان در جمع بیش از 2000 نفر از سهامداران پدیده با بیان اینکه حدود 13 هزار نفر در پروژه پدیده شاندیز مشغول به کار هستند بیان کرد: کسانی که می گویند بنده از کشور خارج شده ام باید بدانند که بنده دیوانه نیستم که خدمت رسانی به مردم را رها کرده و فرار کنم.

وی افزود: ما همواره پشت سر قانون حرکت کرده ایم و در حال حاضر نیز در برابر قانون و جلوتر از قانون حرکت نخواهیم کرد و خودمان را ملزم به پاسخگویی به مردم و قوه قضائیه می دانیم.

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز همچنین از افتتاح هتل مجموعه شهر رویائی شاندیز خبر داد و عنوان کرد: این هتل تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه ضمن پاسخگویی به سوال های سهامداران گفت: موضوع تغییر کاربری زمین های مجوعه شهر رویایی پدیده موضوعی است که ما بارها در مورد آن صحبت کرده ایم و این مشکل در واقع از آنجا آغاز شد که شهرداری شاندیز و جهاد کشاورزی به صورت همزمان مدعی بخش از زمین هایی شدند که ما در آنجا ساخت و ساز انجام دادیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه ما هرگز به دنبال این نبودیم که زیر نظر جهاد کشاورزی نباشیم اظهار کرد: حکم دادگاه پس ازشکایت جهاد کشاورزی و تجدید نظر در نهایت به نفع پدیده صادر و ما همه حقوق قانونی را به شهرداری پرداخت کردیم.

وی خطاب به سهامداران پدیده گفت: قرار نیست ما سرمایه شما را هدر بدهیم و یکبار آنچه را که باید، به شهرداری شاندیز پرداخت کرده ایم.

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز با بیان اینکه ما مدارک مان را در روزنامه ها منتشر کرده ایم گفت: پس از رسانه ای شدن مسئله زمین های شهر پدیده در صدا و سیما ما هم مدارک مان را در روزنامه ها چاپ کرده و در این زمینه شفاف سازی کردیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شد چرا پدیده وارد بورس نمی شود ابراز کرد: وارد شدن به بورس فرایند قانونی دارد که در صورت تصویت سهامداران این کار هم قابل انجام است.

پهلوان مقدم تاکید کرد: بنده قبلا هم گفته ام که برای ورود به بورس آماده باشید که در صورت تائید سهامداران طی یک برنامه زمان بندی شده این کار عملی خواهد شد و در صورت ورود پدیده به بورس ما هم در کنار سهامداران مان خواهیم بود.

وی همچنین به جمع شدن برخی از بنرها و تبلیغات پدیده در سطح شهر مشهد اشاره و اظهار کرد: اینکه تبلیغات پدیده قطع شود دستور قوه قضائیه است و ما هم از این دستور تبعیت می کنیم.

به گزارش مهر مدیر عامل پدیده شاندیز با تاکید بر اینکه پدیده هیچ گونه بدهی به دولت ندارد گفت: در صورتی که بدهی وجود دارد اعلام کنند تا ما پرداخت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پدیده در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون تومان سهام فروخته است تصریح کرد: فقط زمین های شهر رویایی را متری 11 میلیون تومان خریده ایم و محاسبه قیمت این مجموعه کار دشواری نیست.

پهلوان مقدم با بیان اینکه 200 هزار متر تجاری در شهر رویایی ساخته شده است بیان کرد: برای ساخت هتل مجموعه فقط تا قبل از رسیدن سازه به سطح 40 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

وی گفت: ما به هیچ عنوان قصد شاخ و شانه کشیدن در برابر قانون و قوه قضائیه را نداریم عنوان کرد: ما قبل از اعلام نظر قوه قضائیه در مورد ثابت ماندن نرخ سهام مان به سهامداران قول افزایش سهام را داده بودیم که پس از اینکه قوه قضائیه ما را از افزایش قیمت سهام منع کرد به دلیل بد قول نشدن در مقابل سهامداران از سهم مدیریت و همچنین برخی از اعضای هیات مدیره پدیده به سهامداران مان هدیه دادیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه بنده هر گر قصد فرار از کشور را نداشته و نخواهم داشت بیان کرد: آنهایی که می گویند بنده با 94 هزار میلیارد پول از کشور فرار کرده ام بیایند بگویند کدام بانک این مقدار پول دارد که بنده بخواهم با چنین مبلغی از کشور خارج شوم آن هم در شرایطی که با یک اختلاس سه هزار میلیاردی کشورمان چند سال است که درگیر این مسئله شده و هنوز رها نشده است.

وی با بیان اینکه ما برای جیب مردم نقشه ای نکشیده ایم تاکید کرد: ما برای جیب خارجی ها نقشه کشیده ایم تا وقتی وارد کشورمان می شوند مقداری از پول هایشان را در مشهد، و الباقی آن را در شمال کشور و دیگر شهر ها خرج کنند.

وی همچنین به قانونی بودن فعالیت دفاتر پدیده در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: ما به دفاتر مان اجازه فعالیت داده ایم و نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

پهلوان مقدم همچنین از اعطای سهام جدید به سهامداران خبر داد و ابراز کرد: بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری به ازاء هر 10 سهم یک سهم به سهامداران داده خواهد شد.

وی همچنین از استاندار فعلی خراسان رضوی تقدیر کرده و اظهار کرد: استاندار فعلی هیچ کاری را به صورت سطحی انجام نمی دهد و تا کنون حمایت خوبی از مجموعه پدیده داشته است.

***پهلوان درجمع خبرنگاران

همچنین  مدیر عامل پدیده شاندیز اظهار کرد: هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد و هیچ کسی بر مبنای دانه درشت بودنش از ما سهام نخریده است.

محسن پهلوان مقدم در جمع گروهی که "روابط عمومی شرکت از آنها با عنوان خبرنگار نام برده " با بیان به اینکه بنده را در دادگاه به عنوان متهم خطاب کرده اند گفت: همه مشکلات ما از چند روز گذشته آغاز شد اما در حال حاضر با مشخص شدن برخی از مسائل وضعیت رو به بهبود بوده و ابهامات در حال از بین رفتن است

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اداره ای بر علیه پدیده مدرکی ارائه نداده است ابراز کرد: هر آنچه نسبت به پدیده بیان شده است در حد چند نامه بوده و تا کنون مدرکی بر علیه ما ارائه نشده است.

مدیر عامل پدیده شاندیز با بیان اینکه ما در تاریخ پنجم خرداد ماه سال جاری مدارک مان در خصوص زمین هایی که گفته می شود به صورت غیر قانونی تصاحب و ساخت و ساز کرده ایم را در رسانه ها منتشر کرده ایم ابراز کرد: این مدارک بر روی سایت پدیده نیز قابل مشاهده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پدیده یک سرمایه ملی است تاکید کرد: هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد و مشکلات چند روزه گذشته به پایان خواهد رسید.

پهلوان مقدم عنوان کرد: در صورتی که خدای ناکرده پدیده به مشکل برخورد علاوه بر بیکاری چندین هزار نفر بسیاری از کارخانه ها یی که محصولاتشان برای استفاده در پروژه پدیده تولید می شود نیز متضرر خواهند شد.

مدیر عامل پدیده شاندیز گفت: پدیده متعلق به مردم بوده و ملک خصوصی بنده هم نیست و بنده با همه وجود تلاش خواهم کرد تا پروژه های پدیده به اتمام برسد و هیچ کاری بی نتیجه باقی نماند.

وی سپس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اظهار کرد: هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد و هیچ کسی بر مبنای دانه درشت بودنش از ما سهام نخریده است و ما هم خودمان برای ارائه مدارک و روشن شدن ابهامات موجود قدم در میدان گذشته ایم و متوسل به هیچ شخصی نشده ایم.

 

***و اما پرسشهایی که ذهن بسیاری از کارشناسان و سهامداران را بخود مشغول کرده است

 

 ***  جناب پهلوان می فرمایند اگر سهامداران بخواهند وارد بورس می شویم ؛ حال اگر سهامداران نخواهند چه ؟ اینکه شما مانند یک شرکت سهامی عام به مردم سهام فروختید و قانون شما را وادار به شفاف سازی جهت ورود به بورس کند چه  خواهد شد ؟ آیا تمکین نخواهید کرد؟ اینکه میفرمایید درصورت ورود به بورس ماهم درکنار سهامداران خواهیم بود ایا برای کسانی که با قیمتهای میلیونی سهام خریده اندو این امکان وجود دارد که درصورت ورود به بورس و شفاف سازی صورتهای مالی دوباره قیمت سهام به 100 یا 200 تومان برسد توجیه مناسبی خواهد بود ؟  برای این قبیل سهامداران چکار خواهید کرد؟

  ***  اینکه میفرمایید 13هزار نفر مشغول کارند و دیوانه نیستید که خدمت به مردم را رها کرده و از کشور فرار کنید . اولا به فرض که نه 13هزار نفر که 130هزار نفر مشغول بکار باشند چه ربطی به سهام فروخته شده وقیمت سهام دارد ؟

  ***  موضوع مساله ساز یعنی زمینهای تغییر کاربری داده شده که شما بدرستی به ان اشاره کردید یعنی شهرداری و جهاد به صورت همزمان مدعی ان شدند و شما هزینه را به شهرداری که احتمالا ارزانتر حساب کرده پرداخت کرده اید و احتمالا اسناد انرا هم دارید و حرفی دران نیست اما اظهارات شما نکته جالب دیگری را تایید میکند که شما اول ساخت وسازتان را انجام دادید وبعد سراغ حل مشکل رفتید . به نظر شما به اینکار چه میگویند ؟

   *** میفرمایید مدارکتان را در روزنامه ها منتشرکرده اید ؛این حرف را به چه حساب بگذاریم به این حساب که مقامهای قضایی حتی روزنامه مطالعه نمی کنند ؛ به این حساب که مقامهای دولتی که از شما شاکی هستند حرف حسابی که شما درروزنامه ها با مدرک گفته اید متوجه  نمی شوند و البته اینها تعبیرات خوب است میشود تعبیرات بسیار بدتری هم از این حرفهای شما کرد . اما اگر به واقع اینگونه بود و شما مدارکتان را در روزنامه ها به چاپ رسانده بودید ؛  باید تحلیلگران طرفدار شما که تعدادشان هم کم نیست طی روزهای گذشته به این مدارک استناد کرده و منتقدان را از میدان به در می کردند یا حداقل درمقابل اظهارات مقامهای جهاد کشاورزی پاسخهای مستدلی ارایه میکردند.

  ***  و اما درباره بدهی به دولت ، تاکنون هیچ مقامی و هیچ اظهار نظری درباره بدهی شما به دولت نبوده ؛ چطور شده که به این فکر افتاده اید که به دولت بدهکارید؟ تابحال انچه مطرح بوده بدهکاری به مردمی است که سهامدار شمایند . به طور قطع شما بهتر از هرکس میدانید که با توجه به رشد فزاینده قیمت سهام شرکت پدیده خیلی از مردم خانه و زندگی خود را فروختند واین سهام را با قیمتهایی چندین برابر قیمت اولیه خریداری کردند به امید اینکه چند برابر شود؟ حال اگر بررسی دستگاه قضایی نشان دهد که ارزش سهام انها همان 100یا 200تومان است چه کسی بدهی انها را پرداخت میکند؟

  ***  شما هرگز دراظهاراتتان نفرمودید که ارزش روز دارایی های این شرکت چه قدر است ؟این پرسش را به این دلیل مطرح میکنم که با توجه به 400میلیون سهم فروخته شده و با توجه به قیمت 12000هزار تومانی هر سهم باید چیزی حدود 5هزار میلیارد تومان ارزش دارایی شرکت پدیده باشد , این بجز بیش از یک میلیارد سهمی است که خودتان دارید و ارزش ان 12هزار میلیارد تومان میشود , بنابراین باید چیزی حدود 17هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه درشرکت پدیده یافت شود که با احتساب دلار 3هزار تومانی میشود بیش از 5میلیارد دلار میشود ؛ به واقع چنین رقمی سرمایه وجود دارد؟ مساله بسیار مهمتر از این توجیه شما برای افزایش قیمت سهام است ، درشرایطی که بازار ملک ومسکن به شدت راکد است و هیچ شرکتی درحوزه ساختمان نتوانسته سودهای بسیار کمتر از این  رامحقق کند چطور این ارقام محقق شده و ارزش هر سهم طی 5 سال از 100 تومان به 12هزار تومان رسیده است ؟ البته سهامداران چون سود میبرند هرگز درپی دلایل این افزایش قیمت نیستند اما بنده میخواهم بدانم درشرایطی که بازار مسکن وملک درکشور راکد است و چرخ تولید وصنعت نمیچرخدو هر روز یک بنگاه اقتصادی تعطیل میشود شما چطور این سود را محقق کردید و چرا درجمع سهامدارانتان رمز موفقیتتان را نگفتید تا انها خیالشان راحت شود؟

  ***    شما ازنقشه برای جیب خارجی ها خبر دادید . چرا اماری ندادید از اینکه تابحال چقدر سرمایه خارجی وارد کشور کرده اید ؟ چقدر از سهامتان را به خارجیها فروخته اید یا قصد دارید بفروشید ؟

 ***   علاوه بر این سوالات اگر این مقدار که شما می گویید روند کارتان شفاف است چرا بلافاصله پس از تقدیم اسناد ومدارک ؛ دادیار مشهد قانع نشد ؛ چرا دادستان مشهد هنوز بر پیگیری و بررسی تاکید دارد و چرا دادستان کل کشور حرفش را پس نگرفت ؟ شما نگران کاهش ارزش سهام هستید ما هم اما جنس دغدغه بنده و مقامهای قضایی با جنس دغدغه شما تفاوت دارد ؛ ما نگران سرمایه مردم هستیم  ، بنابر این شاید سخنان شما سهامداران نگرانتان را قانع کند اما دستگاه قضایی به چیزی بیش از اظهار نظر نیاز دارد .هرچند که انتظار داشتم امروز هم مانندگذشته و با همان اقتدار به سهامدارانتان بگویید که پدیده شرکتی است که همیشه سود میدهد وهرگز قیمت سهامش سقوط نخواهد کرد که البته نگفتید.

  ***   گفته اید هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد ؛ بله هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد وماهم امیدواریم این پروژه پس از رفع مشکلات قانونی اراضی با قدرت پیش برود ؛مساله سقوط قیمت سهام پدیده بود که اتفاقا دلایل زیادی برای ان وجود دارد ازجمله اینکه دادستان دلایل افزایش قیمت سهام را بررسی کند.اینرا خودتان هم میدانید که میگویید یا بعبارت بهتر مقامهای قضایی را تهدید میکنید که درصورت به مشکل خوردن پدیده هزاران کارگر بیکار میشوند وچندین وچند کارخانه تعطیل وبا این حرف قصد دارید انها را تحت فشار قرار دهید؟

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول صالحی IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    23 15
    به شما ربطی نداره. ما سهامدارا می دونیم چه کنیم.به بدبختی های خودتون برسید
  • صادق IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    22 16
    چرا دروغ میگید؟؟؟؟ پدیده شفافه شفافه ما با این حرفاتون سهاممون رو نمیفروشیم
  • داود ایمن IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    16 11
    چرا خبر و تحلیل کذب منتشر می کنید، مگر شما به عنوان یک نهاد وابسته به آستان قدس تعهد در صداقت خبر رسانی ندارید، از این تحلیل شما انسان متاثرو مایوث می شود، از شما بعید است. چرا دوست دارید شخصی را با لفافه دروغگو لحاظ کنید. امیدوارم مدیر محترم خبرگزاری این قضایا را جدی بگیرند. در این تحلیل آمده است که آقای پهلوان گفته اند ما زمین های شهر رویایی را متری 11 میلیون تومان خریدیم و شما آنر ا کذب خواندید، در صورتیکه ایشان گفتند قطعه زمینی را در مجاورت شهر رویایی به تازگی با متری 11 میلیون تومان خریدیم و حتی به طور میانگین زمین های کل پروژه را با ارزش امروزی متری 5 میلیون تومان قلمداد کردند. دوم ایینکه شما در تحلیل آورده اید که آقای پهلوان گفتند که تا حال یک میلیارد و دویست میلیون تومان سهام فروخته اند. اما همانطور که در فایل صوتی مشهود است ایشان گفتند یک هزار و دویست میلیون تومان سهام فروخته اند
  • زهره IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    10 17
    واي اگ پديده سقوط كنه پس سهام دارها چي ميشن
  • نگران خونوادش IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    11 7
    توروخدا من النگو هامو فروختم ك شايد بتونم با سود سهام وضع زندگيمون بهتربشه خدايا خودت كمك كن
  • غم زده IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    17 8
    چرا چرا چرا آخه چرا پديده داشت ب ايران ي نمايي ميداد چرا ميخوان جلوشو بگيرن
  • امیر حسین IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    14 8
    شما نگران سهامدارا نباش، نگران خودت باش که اگه این چرت و پرتا رو ننویسی حقوق نمیگیره، ما مثل کوه پشت پدیده هستیم، باج نداده به شماها صداتون دراومده، تو اگه ناراحتی برو پولای اختلاسها رو پیگیری کن که اونم از جیب و نفت مردم بوده
  • رضا IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    10 11
    معلومه شما اصلا به حرف های آقای پهلوان گوش ندادید، پولهایی که مردم بابت سهام کلا به پدیده دادند 1200 میلیارد تومنه نه یک میلیارد و دویست! بعدشم آقای پهلوان گفتن اخیرا یه زمین پشت شهر رویایی خریدیم متری یازده میلیون، نه این که کل زمین ها رو سال 88 خریدیم متری 11 میلیون! اون زمان زمین هارو خیلی ارزون خریدند که همین باعث رشد خیره کننده ارزش سهام شده. بعدشم کدوم کارشناس ارزش سهام روز پدیده رو 94 هزار میلیارد تخمین زده؟ این پول بدهی 6 موسسه غیر مجاز اعتباریه، روجوع شود به آرشیو اخبار سیما ساعت نه شب روز 15 دی. واقعا متاسفم که بدون ذره ای تحلیل فقط شایعات موجود در شبکه های اجتماعی رو اینجا کپی می کنید
  • alian IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    14 7
    نویسنده این متن جلسه امروز آقای پهلوان را درست گوش ندادند وگرنه اینجوری خیلی از عناوین گفته شده را ناقص و چیدمان شده درج نمی کردند ... مثلا ای پهلوان گفت قطعه ای زمین در اطرافی پروژه را چند روز پیش خریدیم متری 11 میلیون نه سال 88 متری 11 توما ن ن ن ن لطفا بفهمید بعد بنویسید
  • م IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    18 8
    شما خبرنگارها هم فقط دنبال پر کردن تیتر روزنامه های خودتون هستید . فقط برای مردم استرس ایجاد میکنید . شما اگر در گفتارتان صداقت داشتید خیلی زودتر شروع به تخریب پدیده میکردید. تازه اگر پدیده تخلف کرده باشه ....
  • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    10 7
    درود بر شما برادر بنده نیز سهام این شرکت را دارد و من شدیدا به دنبال جواب همین سوالهایی هستم که فرمودید. قطعا اگر مشکلی در کار نباشد ما هم خوشحال می شویم که در کشور حداقل یک نهاد خصوصی وجود دارد که با قدرت پیش می رود تا اقتصاد کشور را اندکی از شر نفت خلاص کند اما وای بر آن روزی که باز بخواهیم شاهد 3000 میلیارد و 12000 میلیارد و خاوری ها و زنجانی ها و جزایری ها و... باشیم. خداوند امور مسلمین را از شر هرگونه فاسد حفظ کند. آمین
  • داریوش IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    12 8
    این خبر نگار محترم اول به سخنان جناب پهلوان خوب گوش میدادبعدیک حساب وکتاب میکرد ومطلب مینوشت .1.بازار پدیده یک میلیون متر مربع می باشد که 200 هزار متر آن باقی مانده که منظورایشان این بود که همین 200هزار متر اگر به قیمت روز محاسبه شودجوابگوی تمام مطالبات میباشد-حدود 10 هزار میلیارد -که دوبرابر مطالبات مردم به قیمت امروز سهام میباشد .2.شما علم غیب دارید یا عمدا اعلام میکنید در بورس نرخ 200تومان برای پدیدهمحاسبه می شود ولی بدانید که قیمت اولیه بر اساس ارزش روز شرکت محاسبه میشود که با توجه به دارایهای شرکت بیش از 15000تومان نرخ میخورد.در نهایت خدایی هست .....
  • پدیده IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    9 6
    فقط پدیده ..................
  • معلم املاء و انشاء IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    14 6
    واقعا برای خودم و این مردم متاسفم شما که مثلا روزنامه نگار هستید : یک مقاله کوتاه نوشتی یک دنیا غلط ،به فرض اطلاعات شما درمورد پدیده و زمین شاندیز و ... خیلی کم بوده ولی دوست عزیز این همه غلط املایی و نگارشی چرا... خیلی بی سوادی
  • نگار IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    14 6
    با صداقت تر از اقای پهلوان تا بحال ندیده ام شما هم مثل اینکه به صحبت های جناب پهلوان درست گوش ندادید متاسفم برای همچین رسانه ای
  • داریوش IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    16 5
    از تحلیل شما بوی دلسوزی نمی آمد . حتی اگر حرفهای شما درست باشد (که نیست !) این حرفها بوی لج بازی و سیاست زدگی می دهد . اگر پدیده متخلف باشد دستگاه قضایی آقای پهلوان را دستگیر می کند . شما نگران نباشید . کمی فکر کنیداگر بیل گیتس در ایران بود چه می شد ؟؟؟؟!!!! ضمنا اتنظاری درآمد ماهی 600 هزار تومان بر مبنای قانون کار برای آقای پهلوان نداشته باشید.
  • مهرداد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    17 8
    بنده نه سهام دارم و نه اینکه پول زیادی دارد که بخواهم سهام بخرم فقط این را میدانم که محسن پهلوان فردی است که دلش برای ایران میتپد وبه عشق مردم این همه خودش را درگیر کرده است وگرنه دیوانه که نیست آدم بخواهد بهترین شهر را در این مرز و بوم به ارمغان دربیاورد این کارها برای کسانی که چوب لای پاش می اندازند حیف است حیف
  • عباس IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    6 4
    با سلام واحترام در مورد هیچ موضوعی خوب است ادم با غرض ورزی حرف نزند که هر سخنی پاسخ گویی در برابر خدا دارد و باید آدم جواب پس بدهد بخصوص پدیده که صحبت آن با چندین نفر از همین ملتی هست که شما مدافع حقوق آنها شما معرفی می کنید.
  • حسن IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    13 9
    پهلوان جواب اکثر سوالات شمارا داده است فایل صوتی را مجدد گوش کنید
  • حسن IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    5 2
    آیا شما این بازار سرمایه رو شفاف میدونید در حالیکه در سال 91ایرات در بین 167 کشور جهان رتبه نخست رو داشت و در سال 92 در بین همین کشورها رتیه 167 یعنی بدترین بورس دنیا
  • جعفری IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    8 20
    دست شما خبرنگاران درد نکند اینکه الان شفاف سازی کنید بهتر است بقول معروف جلوی ضرر را از هر کجا گرفتن است تا دیگران بیشتر متضرر نباشند . دست مریزاد
  • علی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    12 6
    این همان اقای خبرنگاری هست که در گزارش قبلی خود زمین ۵۰ هکتاری پدیده را صدها هزار هکتاری خواند، حاصل پنح سال کار و زحمت هم میهمان را چشم بر هم زدن خطاب کرد، به دروغ گفت شرکت پدیده جلسه پرسش و پاسخ گذاشته در حالی محسن پهلوان در مشهد نیست و متواری شده! به دروغ می گوید اقای پهلوان در دسترس نیست در حالی که ایشان همه روز در دفاتر پدیده در کنار مردم حاضر و پاسخگو هستند، این خبرنگاریست که امار و ارقام را دستکاری میکند! قضاوت با خود شما خوانندگان، فقط اسم ایشان را جستجو کنید تا سبقه کذب گویی و شایعه پراکنی اش را ببینید! یک دانشجوی ادبیات که تحلیل های اقتصادی غلط به خورد مردم میدهد... کاش یاد بگیریم هر مطلبی را به تحقیق باور کنیم دوستان
  • Narges IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    8 11
    واقعا تأسفنا بار براي رهانه هاي ما كه خبر هاي كذب و دروغ پوش مي كنند لطفا خبر اشتباه أونو درست كنيد ذهن كردم رو با اين چرنديات دروغ پر نكن يد متن أصلي جلست با سهام داران رو سايت خود پديده هست مردم لطفا الطاعات واقعي و أخبار مستند رو از سايت پديده نگاه كنيد
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    9 8
    راستشو بگو جناب خبرنگار چقدر میگیری اینا را بنویسی؟
  • محمد IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    7 11
    ابدا تا بحال تحلیلی با این شدت غرض ورزی و سوگیری نخونده بودم ، شما واقعا خودتون رو رسانه آزاد می دونین؟
  • اکبر IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    9 4
    خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است باش تا صبح دولتش بدمد این هنوز از نتایج سحر است
  • دانشجوي دكتري اقتصاد IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    12 12
    به نام خدا صحبت هاي مدير عامل در جمع سهام داران تقريبا ٣٦دقيقه بوده كه به هيچ عنوان نميتونه دليلي براي سلامت كار يا فساد در كار باشه ولي براي حقير چند چيز جالب و قابل توجه هست ١-آقاي مدير عامل در صحبت خود به هيچ عنوان در مقام پاسخگوي به شبهات مطرح شده نبوده و فقط در فكر حفظ سهام داران بوده. كه با توجه به سطح آگاهي سهام داران ،جو اقتصادي كشور و....بهترين روش رو انتخاب كرده ٢-برادران عزيز سهام دار بدانند تنها راه اطمينان شفاف سازي عيني قيمت سهام ، علل افزايش ارزش سهام و پشتوانه مي باشد ولي متاسفانه به دلايل نه چندان مبهم پديده اقدام به اين كارنمي كند و فقط در حد بستن دهان مردم مدارك نه چندان موثق اراىه مي دهد ٣-در بازارسهام در هر جاي جهان چه در بورس يا فرابورس يا سهام آزاد ......اين رشد پديده را غير معقول،مشكل دار و كاذب ميدانند كه به علل مختلف در بدنه اقتصاد كشور ها پديد مي آيد
  • دانشجوي دكتري اقتصاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    13 10
    خواهران و برادران سهام گذار من حقير اين شيوه و منش رو در سرمايه گذاري توصيه نميكنم و خواهشمندم هوشمندانه تر تصميم بگيريد ، تا مجالي هست از سهامداري پديده خارج و پولتان را در يك سرمايه گذاري حلال و مفيد بگذاريد اين توصيه رو به عزيزاني كه همه زندگيشون رو سرمايه گذاري كردن موكدا توصيه ميكنم موفق و سربلند باشيد
  • mohammad IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    6 11
    باسلام به همه دوستان عزیز چه اونای که ترسیدن چه اونای که مثل کوه پشت پدیده هستن نترسید پدیده کارش درسته دو روز پیش یکی از یزرگترین ساختهای پدیده راه اندازی شد اما خبری تو رسانه ها منتشر نشد خودتون خوب میدونید چرا پوشش داده نمیشه تمام مخالفان اقای پهلوان کسانی هستن که پشت حقیقت مخفی شدن و نمیخوان همه واقعیت رو بدونن ازتون میخوام نگران نباشید و بدونید پدیده تازه داره زحمتهاش به نتیجه میرسهاز همین جا ارزوی موفقیت میکنم برای اقای پهلوان و ارزو میکنم فرهنگ و اگاهی مردم کشورمون به اندزه برسه که بدونن و بفهمن دروغگویی واقعی چه اشخاصی هستن و دارن چه پولهای رو از این کشور بیرون میبرن
  • بختیاری IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    11 4
    چه تیم قوی کامنت گذاری دفاع می کنند از پدیده! ابرها کنار زده می شوند و ... چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من! از آستان مقدس آقا امام رضا(ع) طلب دعا می کنیم که همچنین چیزی صحت نداشته باشد و گرنه بزرگترین خیانت به کشور، مردم و اعتماد آنان به نظام خواهد بود!
  • رسول IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    7 10
    پدیده در دنیا بی نظیره ای حسودان دست از سنگ اندازی بردارید
  • رسول IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    6 8
    پدیده در دنیا بی نظیره ای حسودان دست از سنگ اندازی بردارید
  • سهامدار IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    4 7
    با سلام شما با شایعه های دروغتان باعث میشود مردم بترسن و سهامشان را بفروشند، و از اقای پهلوان حمایت نکنند، که این سرمایه ملی و ارزشمند ناتمام بماند ،شما حسودانی بیش نیستین،در حالی که 30 هزار نیرو بیکار شوند چه کسی به دادشان میرسد، پهلوان حرفش حرفه، نه مثل بعضی این روزنامه ها تا دیروز پول تبلیغات میخوردن و حالا پول شایعات دروغی را
  • محدثه IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    4 7
    دولت احمدی نژاد اهل رشوه نبود اما این جدیدا بدشون نمیاد گویا .... حاجی سیبیلاشونو چرب کن دست از سرت بردارن ... الهی بحق آل عبا خدا پشتت باشه پهلوان ♥♥♥
  • مرد IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    5 2
    دوستان کرامی هموطنان عزیز خوب چشمها وگوشهایتان را بازکنیداین اقایان {پدیده}تابحال باتبلیغات ودللالهای قوی که داشت کار خود راپیش برده وازعدم اطلاع مردم سوئ استفاده کرده دیگر فکر نمی کنم بتواند ان سودهای کزایی رابجیب خود وسهامداران سرازیر کند چون هرآدم عاقلی میفهمد که در بیابانهای شاندیز آپارتمان وتجاری خداتومان نوبراست محسن پهلوان وخانواده اش وتمامی دارودسته اش نان مشاوران زبده تبلیغاتیش رامیخورند.یک بازاری با30سال سابقه
  • نباتی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    1 2
    سلامٍٍ خبر نگار محترم. در حال حاضر هرکه پولشو بخواد. می تونه بگیره اگه کلاه بازی بود با ید پولشو نمی دادن ٍ خیلی که ضرر بده به اندازه سود بانکی که داره سهامداراشو راضی کنه !!!!!!
  • برازجانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    5 4
    ما از پدیده مطمئنیم.جلوپیشرفت وآبادانی کشور رو نگیریدلطفاااااا.
  • ظهوريان IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    5 4
    پديده هميشه پديده هست خداوند متعال نگهدار جناب پهلوان باشد چون فرد روشن فكر وايده هاي نوين دارد وطرح هايش با كلاس هست من خدايش اگر الان هم پول داشتم ثبت نام ميكردم تا از حاميان پديده باشم خدا قوت پهلوان
  • محمدجواد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    2 6
    سلام درودبرپدیده خداخیرت بده پهلوان مشهد
  • محمدجوادرنجبرمقدم IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    2 0
    پدیده همیشه پدیده مامردم که رفتیم پروژه هارادیدیم طرفداران بورس وجهاد شهرسازی وحریفان پدیده همه بعداز5سال رفتتنددیدن بورس چراسهامدارانش یک روز خوشی ندارندمثل پدیده برید24ساعته تلاش کنیدوتوکل به خداکنندکسی که دشمن تراشی کندمعلومه همیشه بدهکارهست قانون داریم خودشان قضاوت میکنن همه برای خودشان یکطوری میخوان توسرپدیده بزنندقضاوت بهترین وظیفه برای ماملت اسلام هست .بهترین فرمانده توی ای حسین .خداوندبهمراهت جناب محسن پهلوان ولی شماتاآخرین روزی که زنده هستی همینطوری باوجدان به یاری خداوندبری جلویاحق
  • وحید IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    1 2
    لطفا سنگ اندازی نکنین مگه این همه جوان بیکارو نمی بینیین.اگه شما هم بلدین مثل پدیده اشتغال سازی کننین اما اگه بتوننین
  • شرکت سازنده IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 1
    رقمهای نجومی همیشه از سادگی مردم عوام پدید میاد پدیده واقعا پدید اومد
  • پرسنل پدیده IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام دوستان همش حرف سهام دارارو میزنید ما چی بگیم شش ماهه حفوق نگرفتیم پهلوان حتی یه بار حرف درست راجب حقوق عقب افتاده ما نمیزنه پس بدونید وقتی پول ما که واسش زحمت میکشیم و نداده مال شماهارو هم نمیده