قدس آنلاین - تبریز : شهردار کلانشهر تبریز به همراه جمعی دیگر از مدیران شهری به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با حضور در کلیسای ارتودوکس مریم مقدس، با شهروندان مسیحی و خلیفه کل ارامنه آذربایجان دیدار کرد .

برادران مسیحی ما در کنار سایر همشهریان، شهرداری را محل رفع مشکلات شهری خود بدانند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، صادق نجفی با حضور در جمع شهروندان مسیحی تبریزی که به مناسبت میلاد حضرت مسیح در کلیسای مریم مقدس حضور یافته بودند با تبریک سال نو مسیحی و میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار داشت: فرزندان مسیحی این آب و خاک در طول دوران 8 سال دفاع مقدس دوشادوش برادران مسلمان خود از ایران عزیزمان دفاع کردند .

شهردار تبریز با اشاره به همزیستی برادرانه و تعامل زیبای همشهریان مسلمان و مسیحی تبریز که در طول قرن های متمادی با هم زندگی کرده اند اظهار داشت: این همزیسیتی برادرانه باید درس الگو و نمونه ای برای دیگر شهرها و کشورها باشد .

وی با اعلام اینکه من به عنوان خادم شهروندان تبریزی افتخار می کنم که انسانهای شریف، وفادار و باغیرتی در این شهر زندگی می کنند گفت: شهرداری تبریز همواره برای رفع مشکلات و مسائل شهروندان تلاش می نماید و برادران مسیحی ما نیز در کنار سایر همشهریان شهرداری را محل رفع مشکلات شهری خود بدانند .

وی در ادامه با اشاره به حضور کارساز مسیحیان آذربایجان و تبریز در مقاطع مختلف تاریخ کشورمان اظهار داشته‌است: نقش‌آفرینی شهروندان مسیحی، به ویژه در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های حماسه‌ساز دفاع‌مقدس، تبیین‌کننده این نکته مهم است که آن‌جا که هدف، نیل به شاخص‌های مادی و معنوی ایران عزیز‌مان باشد، همه در یک مسیر واحد، دوشادوش یکدیگر پیش می‌روند .

شهردار تبریز در جمع مسیحیان تبریز اظهار داشت: استمرار همین باور پولادین، متضمن تحقق چشم‌انداز ارزشمندی خواهد بود که جایگاه بایسته کلان‌شهر تبریز را در کشور و منطقه، تثبیت خواهد کرد .

شهردار تبریز با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود پیامبر صلح و دوستی حضرت عیسی مسیح(ع) به عموم مسیحیان و همچنین آغاز سال 2015 میلادی، اظهار امیدواری کرده است، سال پیش‌رو، سالی توام با صلح، دوستی و تثبيت پايه هاي صلح و  دوستي باشد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.