قدس آنلاین - تبریز : مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با صدور پیامی از تصمیم بجا و توجه به موقع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تیم ماشین سازی تبریز تقدیر و تشکر نمود.

اقدام شورای اسلامی و شهردار تبریز در تاریخ ماندگار خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، در پیام مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز آمده است: با توجه به اینکه باشگاه ماشین سازی تبریز یکی از تاریخی ترین و پر افتخارترین تیم های فوتبال کشورمان می باشد به همین لحاظ شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر تبریز از این تیم حمایت می کنند.
خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی خود با تصمیم مدبرانه  برای بقا و حیات این تیم قدیمی رای دادند که از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نهایت سپاسگذاری را دارم و اطمینان دارم این تصمیم آنان در تاریخ و یادها ماندگار خواهد شد.
امیدوارم این حمایت قاطعانه آنان از شناسنامه فوتبال آذربایجان موجبات رشد و ترقی فوتبال این خطه از میهن عزیزمان و توجه به استعدادهای بومی و افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان ایران و خطه قهرمان پرور و شهیدپرور آذربایجان باشد.
لازم به اذعان می باشد در کنار سیاستگذاری ها و برنامه ریزیهای کلان شورای اسلامی شهر تبریز حمایت های شهردار ولایتمدار و توانمند تبریز از این تیم قدیمی جای تقدیر و تشکر دارد.
اینجانب به عنوان خادم قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان از جانب اعضای هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی، کادر فنی ، بازیکنان و هواداران تیم ماشین سازی تشکر و قدردانی خویش را از ای اقدام ارزنده شما برادران و خواهران عزیز در شورای اسلامی شهر تبریز اعلام می دارم.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز – عیسی اکبرزاده

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.