قدس آنلاین- میانه: فرمانده انتظامي ميانه از دستگيري فرزند مالباخته به جرم سرقت طلاجات 150 ميليون ريالي به منظور فرار از خانواده به قصد ازدواج خبر داد.

دختر برای ازدواج با دوست پسرش طلاهای مادر را دزدید

به گزارش قدس‌انلاین از میانه، محمد خشتگر گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده سرقت طلاجات به ارزش 150ميليون ريال در يکي از روستاهاي تابعه، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ خشتگر افزود: ماموران پليس آگاهي با بررسي صحنه جرم و نحوه سرقت، از آشنا بودن سارق به محل و ورود آسان وي به داخل منزل اطمينان حاصل پيدا کرده و با بررسي بيشتر وضعيت افراد آن ساختمان، دايره شک و ترديد آنها به سمت فرزند صاحب خانه تنگ تر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه ادامه داد: فرزند مالباخته به پليس تجسس احضار و در بازجويي هاي پليس لب به اعتراف گشود و بيان داشت: از چندي قبل با پسر جواني آشنا شدم و از نظر عاطفي به او وابسته شده بودم قرار شده بود ازدواج کنيم چون خانواده ام قبول نمي کرد در حالي كه دچار ناراحتي و افسردگي شديدي شده بودم تن به قبول پيشنهاد پسر مورد علاقه ام داده و طلاجات و پول را از خانه برداشته و به او بدهم تا زمينه را براي فرارمان فراهم سازد تا به همراه او فرار کنم اما او كه فقط قصد سوء استفاده داشت پس از رسيدن به خواسته هاي پليد خود به راحتي رهايم كرد و با خونسردي گفت: هرچه فكر مي كنم مي بينم فرار از خانه به صلاح من وتو نيست و بايد براي هميشه همديگر را فراموش كنيم.

وي در ادامه افزود: تحقيقات وشناسايي متهم همچنان ادامه دارد.

اين مقام انتظامي  گفت: دوران بلوغ و نوجواني، دوران بسيار حساسي در زندگي هر فردي است. در اين سن احساسات و هيجانات به اوج خود مي رسد و كم كم تمايل براي برقراري ارتباط با جنس مخالف ايجاد مي شود. اگر نوجوانان و جوانان نسبت به اين احساسات زودگذر و آني اطلاعات كافي نداشته باشند و آگاهي لازم براي آنها ايجاد نگردد دچار مشكلات و آسيب هاي زيادي مي شوند و نقش خانواده در اين آگاه سازي و ارتباط صحيح با نوجوانان بسيار حائز اهميت است. زماني كه خانواده توجه كافي به ارتباطات نوجوانان ندارد و از طرفي ديگر هيچ ارتباط قوي بين والدين و فرزندان وجود ندارد احتمال آسيب پذيري و درگيرشدن نوجوانان با آسيب ها بيشتر مي شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.