وزیر دادگستری گفت: ارائه تسهیلات، مجوز و امتیاز از سوی برخی دستگاها به شرکت های پدیده، تبربک و پردیسان باعث شد این شرکت ها به راحتی مجموعه زیادی از قوانین را نادیده گرفته و تخلف کنند.

تسهیلات برخی دستگاهها به تخلفات شرکتهای پدیده ، تبرک و پردیسان دامن زد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تخلفات شرکت های پدیده، تبرک و پردیسان، اظهار داشت: متاسفانه با اتفاقات بدی رو به رو هستیم، این شرکتها ظرف مدت چند سال گذشته تخلفات زیادی داشته اند. 

وی تصریح کرد: قوه قضاییه به مدیران این شرکت ها هشدار داده بود ولی متاسفانه این افراد به این تذکرات توجهی نکردند.

وزیر دادگستری در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد ردپای دولتی ها و دولت گذشته در این تخلفات دیده می شود؟ اذعان داشت: خیر صحت ندارد، شاید افرادی در سازمانها و نهادهای دولتی حضور دارند در این مجموعه شرکت ها فعالیت داشته اند ولی این شرکت ها وابسته به دولت و مجموعه های دولتی نیستند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دولت یازدهم از ابتدای تشکیل این شرکتها حساس بود و تذکرات متعددی داده است، بیان کرد: دولت خواستار شفاف سازی در خصوص چگونگی فعالیت های این شرکت ها از سوی مدیرانشان بود.

وی در ادامه گفت: برخی دستگاه ها با تخصیص تسهیلات، برخی مجوزها و امتیازات به این واحدها باعث شد این مجموعه ها بتوانند به راحتی مجموعه زیادی از قوانین را نادیده گرفته و نقض کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر نگاه مشترکی بین دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه برای بررسی تخلفات صورت گرفته ایجاد شده امیدواریم این بررسی ها نتیجه بخش باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 1
    شرکت پدیده با گرفتن پول و تبلیغات فریبنده صداوسیما مردم راگول زد که دراین امرصداوسیما هم مقصر بوده است