قدس آنلاین –ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: ترغیب نسل جوان به قرآن آموزی بهترین راه در برابر توطئه دشمنان است.

ترغیب نسل جوان به قرآن آموزی بهترین راه در برابر توطئه دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام محمد کاروند در بازدید از کلاس های طرح حفظ قرآن کریم با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در سراسر کشور تأکید دارند، اظهارداشت: در همین راستا سازمان اوقاف کشور تربیت یک میلیون نفر را تعهد کرده که سهم اداره کل اوقاف استان ایلام در طول برنامه 3 ساله، بالغ بر 6760 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 91 اجرا شده و خوشبختانه استان ایلام تاکنون توانسته بالغ بر 120 درصد بیش از تعهد خود نسبت به تربیت حفاظ قرآن کریم عمل کند، افزود: در اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم 250 مربی فعالیت داشته که از این تعداد 130 نفر برای شرکت در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم به شهر مقدس قم اعزام شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام به رده سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و بالای 19 سال پسران و دختران به حفظ قرآن کریم مشغول هستند، خاطرنشان ساخت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه این نظام، انقلاب و تبلیغات گسترده دشمن برای بی هویت کردن نسل جوان، می طلبد نوجوانان و جوانان را بیشتر به سمت فعالیت های قرآنی سوق دهیم و با تشویق و ترغیب آنان به سمت فراگیری رهنمودها و آموزه های قرآنی، آنان را در برابر این حربه و توطئه های شوم بیمه کنیم.

گفتنی است در بازدید از کلاس های حفظ قرآن کریم در استان ایلام، مدیرکل، معاون و کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از چند تن از حافظان و مربیان طرح حفظ قرآن کریم با اهدای بسته های فرهنگی تجلیل کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.