قدس آنلاین-حسین زوارزاده: معاون شهردار مشهد در ارتباط با فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: نمایشگاه‌ بین‌المللی باید تاثیرات بیشتری داشته باشد و ما به دنبال تکمیل آن هستیم و عده‌ای برای مشارکت در این پروژه اعلام مشارکت کردند و با موافقت شورای شهر آگهی مزایده برای مشارکت در تکمیل آن منتشر می‌شود.

با موافقت شورای شهر آگهی مزایده مشارکت در نمایشگاه منتشر می‌شود

محمدرضا مزجی ظهر امروز در نشستی خبری که در شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: تحقق بودجه نیز تا به امروز بسیار خوب بوده اما باید بیشتر کار کنیم و شهرداری نسبت به بدهی‌های خود به بانک‌ها بسیار خوب عمل کرده و بدهی‌های ما به بانک‌های سپه و تجارت به زودی تسویه می‌شود.

مزجی در ارتباط با دغدغه رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد برای خروج 20 هزار سرمایه‌گذار در مشهد تصریح کرد: دغدغه اعضای شورای شهر و رئیس کمیسیون اقتصادی برای ما بر این اساس بوده که بستر را برای علاقه‌مند کردن سرمایه‌گذاران فراهم کنیم اما من به جرئت می‌گویم در ارتباط با سرمایه‌گذاران هیچ مشکلی نداریم و امروز از همه کشور برای سرمایه‌گذاری به مشهد مراجعه می‌کنند و در ارتباط با عملکرد با توجه به اینکه در کشور رکود وجود دارد ما مشکلات مالی خود را به صورت قابل توجهی حل کردیم.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: با توجه به برکت حضور 25 میلیون زائر در شهر مشهد که بیش از 1.5 میلیون آن زائر خارجی هستند، نگاه ویژه به سرمایه‌گذاری زائران داریم و مشهد شهری امن برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

مزجی در ارتباط با سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار گفت: از یکم دی 92 تا 23 آذر امسال 34 مورد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در مشهد انجام شده که 11 مورد آن در مناطق کم‌برخوردار بوده و 20 پروژه اقتصادی در حال حاضر در حال اجرا است و هزار و 600 میلیارد تومان پروژه اقتصادی بوده که سهم شهرداری 420 میلیارد تومان بوده و ارزش این پروژه‌ها امروز به بیش از هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون شهردار مشهد در ارتباط با پروژه مجد عنوان داشت: مدیران پروژه مجد و شهرداری تفاهم کردند یک حکمیت توسط یک موسسه قابل قبول کشوری را بپذیرند و موسسه راهبر مورد تفاهم طرفین بوده که مورد تأیید نظام نیز هست و این موسسه به عنوان حکم طرفین، مشکل بین شهرداری و پروژه مجد را حل کند.

مزجی بیان داشت: بر اساس مصوبه بودجه امسال 2 هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تعریف شده که 80 درصد از این سهم‌الشرکه در حوزه ما صورت گرفته که امیدواریم تا پایان امسال تمام بودجه مدنظر محقق شود.

معاون شهردار مشهد بیان داشت: لوایح مشارکت‌های اقتصادی به شورای شهر مشهد ارائه می‌شود و از نظرات آنها نیز استفاده می‌کنیم و 9 لایحه جدید در کمیسیون اقتصادی تصویب شده که در صحن علنی ارائه می‌شود.

وی مبنی بر بدهی شهرداری مشهد به بانک‌ها گفت: شهرداری به اندازه‌ بدهی‌های خود سرمایه‌های خوبی داشته و با ارائه بدهی‌های خود به بانک تجارت به مبلغ 490 میلیارد تومان و بانک سپه به مبلغ 590 میلیارد تومان، دیگر بدهی بانکی نداریم و تا به امروز 99 درصد با بانک سپه 90 درصد نیز با بانک تجارت به توافق رسیدیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.