قدس آنلاین یزد - مدیر عامل شرکت شهرک‏‏های صنعتی استان یزد از برگزاری جلسه آشنایی با خدمات این شرکت با حضور جمع کثیری از موسسات و شرکت‎‎های مستقر در پارک علم و فناوری خبر داد.

شرکت شهرک‏‏های صنعتی استان یزد در پارک علم و فناوری معرفی شد

 به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "سید مسعود عظیمی" هدف از اين نشست را  آشنایی مدیران و صاحبان شرکت‏‏های مهندسی و دانش بنیان زیر نظر پارک علم و فناوری استان با خدمات و فعالیت‏‏های شرکت شهرک‎‎های صنعتی استان برگزار شد.

وی در ابتدای این جلسه با اشاره به نحوه تشکیل شرکت شهرک‏‏ها، گفت: شرکت شهرک‏‏های صنعتی استان یزد در سال 1364 تاسیس شد و هم‏‏اکنون به عنوان یکی از شرکت‏‏های زیرمجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با تحت پوشش داشتن 13 شهرک صنعتی مصوب، يك منطقه ویژه اقتصادی و 15 ناحیه صنعتی مشغول به فعالیت است.

ريیس هیات مدیره شرکت شهرک‏‏های صنعتی با اشاره به فعالیت‏‏های این شرکت، اظهار داشت : ايجاد شهرک‏ها و نواحی صنعتی در استان، ایجاد امکانات زیربنایی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، فاضلاب و ایجاد راه‏‏های اصلی و فرعی و غيره در آنها، حمایت و انجام فعالیت‏‏های مربوط به توسعه صنایع کوچک استان از قبیل توسعه بنگاه‎‎ها و کارآفرینی، برگزاری دوره‏‏های آموزشی و تورهای صنعتی، اختصاص تسهیلات ایجادی و سرمایه در گردش و نیز مدیریت امور منطقه ویژه اقتصادی یزد از اهم فعالیت‏‏های این شرکت است.

در ادامه جلسه نيز حضار با نحوه سرمایه‎‎گذاری و استقرار صنایع در شهرک‎‎های صنعتی آشنا شدند و همچنین توضیحاتی در خصوص مرکز خدمات کسب و کار و فناوری در حال ساخت در شهرک صنعتی یزد برای حاضرین در جلسه ارائه شد.



 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.