پیشنهاد سردبیر

گروه ورزش : تیم های صعود کننده از گروه سوم مسابقات جام ملت های آسیا در بیست و یکمین بازی جام شانزدهم برای تصاحب عنوان صدرنشینی گروه خود امروز در ورزشگاه بریزبین برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد تا پرونده این گروه با معرفی صدرنشین به بایگانی برود.

 ایران – امارات  نبرد برای صدر

شاگردان کارلوس کی‌روش که به عنوان یکی از بخت های قهرمانی این دوره از رقابت‌ها از سوی کارشناسان شناخته می‌شوند، تاکنون از مجموع دو بازی خود حداکثر امتیاز را به دست آورده اند اما سربازان شش امتیازی کی روش به این دو پیروزی قانع نیستند و می خواهند با عبور از سد امارات به سومین تیم 9 امتیازی مسابقات تبدیل شوند وبا صعودی قاطعانه راهی مرحله بعد شوند.

ملی پوشان ایران انگیزه بسیار زیادی برای شکست امارات دارند،به همین دلیل دور از ذهن نیست که این تیم در ادامه روند رو به جلویش، تیم امارات را هم قربانی جاه طلبی خود کند تا در مرحله بعدی مسابقات به مصاف تیم دوم گروه چهارم بروند.

کارلوس کی روش معتقد است این بازی با بازی های قبلی تیم ملی در این تورنمنت آسیایی تفاوتی ندارد و بازیکنانش تنها به دنبال کسب موفقیت در این جدال هستند اما از اردوی تیم ملی ایران خبر می رسد که کی روش سرسختانه به دنبال کسب سومین پیروزی خود برابر تیم ملی امارات است. او قصد دارد با غلبه بر تیم امارات که به گفته بسیاری از کارشناسان یکی از معدود تیم های عربی موفق این دوره از مسابقات است قدرت تیمش را به رخ حریفانش بکشد لذا نمی توان به راحتی حرف کی روش درباره معمولی بودن این بازی را پذیرفت.

اما هر چقدر برای کی روش و شاگردانش پیروزی در این  دیدارمهم و حیاتی است، مهدی علی و شاگردانش نیز به کسب سه امتیاز این دیدار فکر می کنند، آنها با توجه به دو پیروزی اخیر خود حالا می خواهند با شکست ایران، کلکسیون افتخارات خود در جام شانزدهم را تکمیل کنند تا اگر در مرحله حذفی برابر حریف خود موفق به پیروزی نشدند به این اتفاق مهم اتکا کنند و مدعی شوند برای نخستین بار در مرحله نخست مسابقات هر سه حریف خود را شکست داده‌اند.

مهدی علی امیدوار است با استفاده از بازیکنان تاکتیک پذیر خود به ویژه عبدالرحمن زمینه اعمال فشار به تیم ملی ایران در این بازی را فراهم آورد تا به واسطه این مهره کارآمد خود بتواند شانس برتری اش مقابل ایران را افزایش دهد. به اعتقاد کارشناسان دیدار امروز گروه سوم در ورزشگاه سانکروپ می تواند به یکی از بازی های حساس و جذاب جام تبدیل شود چون هر دو تیم می خواهند صدرنشین باشند تا در دور بعدی مسابقات شانس صعود را برای خود متصور شوند چون تیم دوم این گروه به احتمال بسیار زیاد باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود که قطعا این دیدار بازی ساده ای نخواهد بود به ویژه زمانی که مشخص می شود ژاپنی ها برای تکرار قهرمانی خود در این مسابقات انگیزه های فراوانی دارند.

این دیدار ساعت 12:30 امروز در ورزشگاه سانکروپ شهر بریزبین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.