قدس آنلاین-شهرکرد،با توجه به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال آینده مدیران و مسئولان مراقب باشند در جلساتی که احساس می شود تبلیغاتی و انتخاباتی است به هیچ وجه شرکت نکنند.

با مدیران بی تعهد و نا کار آمد به شدت برخورد خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری استانبا اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور حوادث کل انقلاب و چکیده 15 سال حرکت انقلابی مردم و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) است.

قاسم سلیمانی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال آینده مدیران و مسئولان مراقب باشند در جلساتی که احساس می شود تبلیغاتی و انتخاباتی است به هیچ وجه شرکت نکنند.

سلیمانی افزود: کسانی که قصد کاندیداتوری دارند سعی کنند از تخریب رقیب بپرهیزند و با طرح برنامه ها و ایده های خود در وقت قانونی به تبلیغ بپردازند.

وی با اشاره به دغدغه هایی که در استان نسبت به برگزاری کنسرت ها مطرح شده است تاکید کرد: باید اصول  رعایت شود و چیزی خلاف قانون انجام نشود.

استاندار افزود: در استان، اخیراً کنسرتها و جشنواره هایی برگزار شد که کمی تند رفتند و باید روند برگزاری آنها اصلاح شود، زیرا هر چیز حد و حدودی دارد و نباید از آن حد و حدود تجاوز کنیم.

سلیمانی تاکید کرد کرد: مسوولان استان در جهت حفظ قوانین حاکم بر کشور و استان باید قبل از صدور مجوز با صاحبنظران رایزنی کنند تا اصول بطور کامل حفظ و مسائل فقهی و دینی رعایت شود.

وی با اشاره به بسته شدن بودجه سال ۹۴ اظهار کرد: قبل از بسته شدن بودجه جلسات متعددی با وزیر کشور داشتیم که با طرح نیازهای استان رشد ۵۴درصد در بودجه عمرانی و متوسط رشد ۱۱.۵درصدی در کل بودجه استان را به دست آوردیم.

سلیمانی بیان کرد: مدیران استان باید با وزارتخانه و مدیران سطح کلان خود ارتباط داشته و با رایزنی، از اعتبارات ملی و وزارتخانه ای برای استان بهره مند شوند.

وی در خاتمه بر پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات تاکید کرد و گفت: با مدیران کم کار در این زمینه برخورد می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.