قدس آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعهد برای احداث 200 کیلومتر راه روستایی طی امسال در استان خبر داد.

تعهد به احداث 200 کیلومتر راه روستایی طی امسال در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم، شاخص راه‌های روستایی تا قبل از تاسیس استان را 17 درصد عنوان کرد و گفت: این ظرفیت طی هشت سال گذشته به 39 تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: هم اکنون نیز علی‌رغم کمبود منابع اعتباری استانی احداث  200 کیلومتر راه روستایی در استان طی امسال در برنامه کاری قرار داده شده که  مطابق همین برنامه با تلاش همکاران و بخش خصوصی این برنامه در حال انجام است .

بدیعی مقدم، خاطرنشان کرد: از 200 کیلومتر راه روستایی  که در تعهد این برنامه قرار دارد تاکنون 120 کیلومتر آن احداث شده است.

وی یادآور شد: این در حالی است که  طی سال‌های 91 تا 92 در مجموع 36 کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی متذکر شد: این موضوع نشان‌گر این است که می‌توانیم به شرط پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران از ظرفیت‌های بخش خصوصی در جهت توسعه استان هر چه بیشتر استفاده کنیم.

بدیعی مقدم به حضور پیمانکاران برای تکمیل طرح‌های راه‌های روستایی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: پیمانکاران جزء سرمایه کشور هستند و ما نباید به پیمانکاران با دیدگاه این‌که بخش خصوصی و جدا از مردم و دولت هستند، نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: پیمانکار کسی است که که جزو سرمایه این ملت و کشور است و اگر خسارتی به پیمانکار وارد شود در واقع این خسارت به بیت‌المال وارد شده است.

 بدیعی مقدم متذکر شد: اگر ما با این دیدگاه سراغ بخش خصوصی برویم و بخواهیم آن‌ها را با تمام ظرفیت‌هایش بپذیریم درست عمل کرده ایم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در استان خراسان شمالی پیمانکاران نسبت به برنامه‌ تعهداتشان ر انجام داده اند و باعث رشد استان شده و این رشد نیز باعث توسعه و آبادانی استان نیز شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.