قدس آنلاین- میانه: فرمانده انتظامي ميانه از شناسايي و دستگيري عامل تهيه وتوزيع کننده مواد مخدر که حدود يک کيلوگرم مواد مخدررادر داخل گاوداري جاسازي کرده بود خبرداد.

کشف مواد مخدراز داخل گاوداري

به گزارش قدس آنلاین از میانه، محمد خشتگر اظهار داشت: در پي کسب خبر مبني براينکه افرادي به هويت‌هاي معلوم اقدام به تشکيل باندي جهت تهيه مواد مخدر و توزيع آن در سطح شهرستان مي‌نمايند که با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري اعضاي باند در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: با تشديد اقدامات اطلاعاتي ماموران يکي از اعضاي باند به هويت معلوم و سابقه‌دار را شناسايي و بلافاصله با تشکيل اکيپي و با هماهنگي مقام قضائي وي را با يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک که در حال عزيمت به گاوداري بود با اقدام به موقع دستگير کردند.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي دقيق از گاوداري، حدود يک کيلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌اي در داخل گاوداري جاسازي شده بود به همراه يک ترازوي توزين ديجيتالي، 27ميليون ريال وجه نقد و يک تيغه قمه کشف شد.

سرهنگ خشتگر در پايان با اعلام اينکه تلاش جهت دستگيري سايراعضاي اين باند همچنان ادامه دارد از مردم خواست: تمام موارد مشکوک را بدون فوت وقت با مرکز فوريت‌هاي پليس 110 و يا سامانه 197 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.