عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حزب‌الله پاسخ محکم و قاطعی را به حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بلندی‌های جولان می‌دهد، گفت: داعش سناریوی صهیونیست‌ها برای مقابله با مسلمانان است.

پیام فرمانده کل سپاه موجب هراس در صهیونیست‌ها شده است

به گزارش قدس آنلاین فتح‌الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره پیام فرمانده کل سپاه مبنی بر پاسخ کوبنده به ترور چند تن از نیروهای حزب الله لبنان، پیام سرلشکر جعفری را در دفاع از جبهه مقاومت بسیار ارزشمند دانست و گفت: این پیام نشان داد که ایران مثل همیشه آماده دفاع از فلسطین و سرزمین‌های اشغالی است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی همواره از نیروهای حزب‌الله هراس داشته و هیچ موقع آسایش نداشته است، افزود: به طور قطع پیام سرلشکر جعفری باعث می‌شود که این رژیم جعلی که ناجوانمردانه دست به چنین تروری زده‌ است، به فکر تجدیدنظر در قوای خود باشد، زیرا این پیام در دل آنها هراس ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه، تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که گروه‌های تکفیری و تروریستی در سوریه و عراق انجام دادند و البته نتوانستند به اهداف‌شان برسند و نیز با توجه به ارتباطی که براساس مدارک موجود بین جریانات تکفیری و تروریست‌ها با رژیم صهیونیستی وجود دارد، بنابراین، این رژیم برای ایجاد روحیه و بقایش، تروریست‌های تکفیری را پیشران قرار می‌دهد.

حسینی با تأکید بر اینکه اقدام تروریستی در بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی نشان داد که داعش سناریوی این رژیم برای مقابله با اسلام و مسلمانان است، گفت: به طور قطع حزب‌الله پاسخ محکم و قاطعی را به حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بلندی‌های جولان می‌دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی برای اینکه بتواند فضای افکار عمومی دنیا را از جنایاتش در سرزمین‌های اشغالی دور کند، اقدام به حمله تروریستی در روستای قنیطره واقع در بلندی‌های جولان کرده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.