قدس آنلاین- تبریز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان میانه دچار رکود شده است، گفت: این امرسبب افزایش بیکاری در شهرستان شده است.

واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان میانه دچار رکود شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین نجاتی  در جمع مسئولان شهرستان میانه با بیان اینکه شهرستان میانه با دارا بودن ظرفیت‌‌های لازم از جمله واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک می‌تواند به وضعیت مطلوبی دست یابد بر لزوم حمایت از صنایع شهرستان تاکید و اظهار داشت: برای برطرف کردن مشکل واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح استان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تشکر از معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه به جهت تعامل بالا و همفکری با مدیران کل استانی، تعامل و همفکری سایر مجموعه ها برای حل مشکلات در حوزه تولید و صنعت را ضروری دانست و افزود: باید با تعامل دستگاه‌های مربوط بتوانیم مشکلات این حوزه‌ها را برطرف کرده و به حداقل برسانیم.

نجاتی از احصاء مشکلات حوزه تولید و صنعت با بانک‌ها، اداره امور مالیاتی، شهرک‌های صنعتی و تامین اجتماعی خبرداد و افزود: با طبقه بندی این مسائل در سطح استان یا شهرستان پاسخگویی و راهکار لازم برای حل مشکلات ارائه می شود.

وی از مدیران کل و معاونان آنها خواست و افزود: مشکلات هرقدر بدون کارشناسی پیش رود خروجی مناسبی نخواهد داشت پس بهتر است که این مشکلات در سطح مدیریتی، معاونان و کارشناسان زیر ذره‌بین رفته، بررسی و رفع شود.

در این جلسه از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با اهدای لوح تقدیری از زحمات و پیگیریهای معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به خاطر جذب سرمایه‌گذاران، پیگیری امور واحدهای صنعتی، تلاش برای حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان، جذب اعتبارات توانمندسازی واحدهای تولیدی و صنعتی و پیگیری و برطرف کردن  مشکلات کارگران واحدهای مختلف تقدیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.