مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تردد خودروها در برخی گردنه های استان به علت یخبندان و کولاک شدید به سختی انجام می شود.

تردد خودروها در گردنه های خراسان شمالی به سختی انجام می شود
به گزارش قدس آنلاین  'علی اصغر بدیعی مقدم' روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد: هم اکنون یخبندان و کولاک شدید در گردنه های اسدلی محور بجنورد- اسفراین و بیو محور بجنورد- سنخواست و همچنین تخته باغلق در محور بجنورد به شهرستان مرزی راز و جرگلان گزارش شده است.

وی افزود: به همین علت تردد خودروها در این گردنه ها با وجود نمک پاشی و شن پاشی با کندی صورت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تردد در محور بجنورد- جنگل گلستان پس از شن پاشی و نمک پاشی به صورت عادی در جریان است.

وی افزود: در محورهای روستایی این استان نیز تاکنون از طریق بخشداری ها و یا دهیاری ها گزارشی مبنی بر بروز مشکل تردد به مرکز مدیریت راه های استان نرسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از رانندگانی که قصد تردد در گردنه های برفگیر استان را دارند خواست تا تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

شماری از بخشداران خراسان شمالی نیز در گفت وگو با ایرنا اظهار کردند: با وجود بارش برف تردد در محورهای روستایی برقرار است.

بارش برف که از پنجشنبه شب گذشته شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد، باعث یخبندان و لغو پروازهای بجنورد- تهران و مانع نشستن پرواز هواپیمای حامل وزیر ارتباطات و فناوری در فرودگاه بین المللی بجنورد شد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی وضعیت جوی این منطقه را برای 24 ساعت آینده ابری همراه با بارش برف و باران اعلام کرده است

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.