قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح شماری ازطرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر تبریز از جمله پروژه تقاطع غیر همسطح گلکار و زیرگذر تقاطع غیرهمسطح استاد شهریار در دهه فجر خبر داد.

تسهیل ترافیک، اولویت پروژه‌های عمرانی شهر تبریز است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی در بازدید از مراحل پایانی چند پروژه عمرانی شهر تبریز به اتفاق تعدادی از مدیران شهرداری تبریز، گفت: پروژه‌های عمرانی شهر تبریز بیشتر با اولویت توجه به ترافیک و حمل و نقل در حال اجرا هستند که با بهره برداری از آنها در آینده نزدیک شاهد ترافیک روان در بسیاری از نقاط شهر خواهیم بود.

وی، سرعت عمل در عین دقت و رعایت موارد فنی در اجرای طرح ها و پروژه های شهری تبریز را بی نظیر توصیف کرد و گفت: این پدیده که اتقاق جدیدی در فرهنگ ساخت و سازهای شهری است نشان داد که حتی در شرایط سخت و دشوار نیز با همدلی و هماهنگی و همت جمعی می توان بر مشکلات مالی فایق آمد و کارهای بزرگی را به ثمر رساند.

پورمهدی افزود: همه پیشرفت و موفقیت های حاصله در پروژه های عمران شهری مدیون تلاش مدیران شهرداری از یک سو و هماهنگی و حمایت مدیریت ارشد استان از سوی دیگر است که باید این روحیه را حفظ و در تمام حوزه ها نهادینه کنیم.

معاون عمرانی استاندار در این برنامه فشرده کاری، از مراحل پایانی چندین پروژه عمران شهری از جمله پروژه تقاطع غیر همسطح گلکار، زیرگذر تقاطع غیر همسطح استاد شهریار، طرح توسعه بیمارستان کودکان تبریز، طرح های بهسازی و توسعه مقبرة الشعرا، پروژه محوطه سازی اطراف فضای موزه قاجار، طرح بهسازی و اصلاحات هندسی اتوبان پاسداران و نیز طرح اجرایی ورود و خروج منطقه یوسف آباد بازدید کرد.

وی در این بازدیدها از نزدیک در جریان تازه ترین وضعیت و آخرین فرایندهای اجرایی این پروژه ها قرار گرفت و از تلاش و همت مدیران شهرداری تبریز، مجریان، پیمانکاران و عوامل کارگاهی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.